The Stig Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Heisann. Driver for tiden å jobber med et design for en øyelege praksis, som forøvrig eies av min far. Jeg er ikke en profesjonell designer, men har var interessert i å se hva jeg kunne lage før han eventuelt kontaktet et firma. Siden skal inneholde veldig lite tekst, kun utdrag av artikler og noen bilder. Siden har heller ikke behov for å oppdateres ofte, så har tenkt å lage alt i vanlig html. -- Selv synes jeg designet starter å bli nokså ok, det eneste jeg ikke klarer å bestemme meg for er bakgrunnen. Har prøvd med flere forskjellige mønstre og farger, men har fortsatt ikke funnet en "perfekt" kandidat. Er interessert i alle innspill, positive som negative. Forøvrig vil jeg tro han ønsker å ha tekst på toppen (header), så dette må dere ta med i konklusjonen. Takker for alle innspill! Endret 7. mars 2007 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Syns det så greit ut. Er jo plass til firmanavn/logo ved siden av øyet (jeg regner med du har klarert all bruk av øyet ) Sånn rent subjektivt så får jeg tilfeldige rykninger og brekningsfornemmelse av serif-fonter på nett. Men det er selvfølgelig veldig subjektivt -C- Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Ehm, øyet er vel hentet fra Google ja. Men jeg får en logo (et annet øye) senere som vil erstatte den, så det skal ikke være noe problem. Er enig at Arial ikke er den peneste fonten, var egentlig helt tilfeldig valgt. Kom gjerne med forslag til andre skrifttyper Endret 6. mars 2007 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Fonten du har brukt til all tekst på siden (utenom menyen) er ikke Arial. Prøv Verdana eller Tahoma, eller til og med Georgia. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Når jeg ser etter, ser jeg også det. Skal prøve med typene du foreslår Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Arial på menyen, Verdana på teksten. Hva tror dere? Selv syns jeg det var mye bedre en forrige, så spørsmålet er vel, kan det bli enda penere? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hm, de to strekene og den ene streken i header ser ut som en bug. Du bør kanskje bestemme deg for en av delene. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 "It's not a bug, it's a feature" Regner med det skal være slik da det er forskjellig nyanse på gråfargene. Men det kan vel virke litt rart. -C- Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg tror det kunne vært fint å fullført hele den sorte linjen rundt hele siden jeg. En ramme rundt hele greien. Men jeg er aldri sikker på ting jeg heller.. Men skal det være kodet i rent html? Skal ikke han få lov å redigere og legge ut ting uten å kunne html? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Men skal det være kodet i rent html? Skal ikke han få lov å redigere og legge ut ting uten å kunne html? 8096995[/snapback] Hva mener du med det? Snakker du om bilder? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Men skal det være kodet i rent html? Skal ikke han få lov å redigere og legge ut ting uten å kunne html? 8096995[/snapback] Hva mener du med det? Snakker du om bilder? 8097253[/snapback] Den skal jo nesten ikke oppdateres, og når den skal, er det jo bare får ham og oppdatere. Er jo faren hans. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Ahh, du mente det på den måten. Trådstarter sier jo at han skal lage statiske sider, siden den ikke skal oppdateres så ofte. Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Ah, trodde den skulle til en helt annen jeg. For da ville det vært lurt å gitt eieren muligheten til å endre all informasjon på alle sider (uten å kunne html og alt det). Endret 7. mars 2007 av mX_D Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Kan prøve å forandre de to stripene i headeren, mulig det blir bedre. Siden skal som sagt være svært statisk, blir toppen oppdatert 1-2 ganger per år. Har jo nokså god kontakt med kunde ja, så når den først skal oppdateres blir det nok jeg som gjør det. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Ville gjort noe med de strekene ja - ser litt merkelig ut egentlig. Finnes sikkert bedre alternativer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå