Hcbr Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Noen som har prøvd dette kameraet? Ser de har det på tilbud hos komplett til 2600,- denne uka, så vurerer å bytte ut steinen av et kamera jeg har fra før (dsc-p72). Er litt skeptisk til kamera uten optisk zoom. Har jeg no grunn til det? Skal bare brukes til hverdags og fest så... Ser dinside klager på lang tid mellom 2bilder med blits, men akam mener det er ganske kjapt.. Er egentlig et must å ha et relativt kjapt kamera. Mister mye bra "moments" pga at kameraet er tregt. Lenke til kommentar
larssen Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Vurderer å kjøpe den jeg også. Ingen som har prøvd den? Lenke til kommentar
torve Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Noen som har prøvd dette kameraet?Ser de har det på tilbud hos komplett til 2600,- denne uka, så vurerer å bytte ut steinen av et kamera jeg har fra før (dsc-p72). Er litt skeptisk til kamera uten optisk zoom. Har jeg no grunn til det? Skal bare brukes til hverdags og fest så... Ser dinside klager på lang tid mellom 2bilder med blits, men akam mener det er ganske kjapt.. Er egentlig et must å ha et relativt kjapt kamera. Mister mye bra "moments" pga at kameraet er tregt. 8087969[/snapback] Det kameraet har 3x optisk zoom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå