snowie Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg har lenge vært plaget med Headsettet mitt. ( Icemat Siberia(Hvit) ) Jeg har hørt snakk om at det ikke skal være så bra, men jeg var veldig fornøyd med det. Men etterhvert så har mikrofonen blitt veldig lav. Jeg har prøvd å stille opp alt mulig i windows, men jeg lykkes ikke. Ja jeg har "mick boost" på. Jeg er usikker på om det er mikrofonen eller det integrerte lydkortet i hovedkortet (p5ad2 e-premium) som er i ferd med å ta kveld. Men lydkortet kjører veldig bra ellers på lyd siden, og jeg kan velge hvilke utganger/innganger jeg vil bruke. Jeg bytter mellom inngangen mikrofonen står i stadig, men det hjelper lite. Om jeg blir nødt til å kjøpe ny mikrofon, så tror jeg det kan være like greit å kjøpe hodetelefoner, men jeg er ikke så inne på markedet som jeg en gang var, og jeg trenger tips om billige, solide og gode headsett. Som helst har en mikrofon som sitter fast. Ønsker ikke at noen av delene skal knekke om det uheldigvis blir dratt i gulvet av småsøsken som utforsker rommet mitt. Noe tips om hva jeg kan prøve for å stille opp lyden så mikrofonen min kan vare noen måneder, eller noen tips om billige headsett med mikrofon til 2-400kr maks? Tar gjerne imot svar =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå