fantegutt Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) jeg har en fujitsu simens den har AMD athelon 3500+ prosessor på 2.21Ghz jeg lurer på muligheter for og overklokke uten at resten av maskina tar skade av det legger ved scrn shot av SpeedFan så dere kan se tempraturer osv kansje lettere og fortelle meg da... http://img338.imageshack.us/img338/1858/pttsat3.jpg takk for tipset, fikset nå om url er greit da Endret 6. mars 2007 av fantegutt Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 iallefall fin CPU temp minus 128'C? PS: Legg heller bilde til som filvedlegg, bilde er for stort for forumet Lenke til kommentar
fantegutt Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Tror den er -128 ja, om speedfan funker som det skal så er den det, stussa litt på det virket jo jævlig kaldt hvor mye kan jeg klokke cpu? og ossen gjør jeg det, i bios? 1st gang så vet ikke en dritt om det Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Prøve å last ned Everest, og sjekk CPU temp der Uansett, å overklokke cpuen på laptoper er ikke spesielt lurt.. ettersom det pleier å være varmt nok fra før, og kjølingen strekker ikke til hvis du overklokker.. så det blir altfor varmt. Endret 6. mars 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Neppe lappis?, men FS maskiner er ikke akkurat beregnet for overklokking. Om du finner navnet på hovedkortet i everest som Scotty foreslo kan du sjekke om det finnes noen bios oppgraderinger som kanskje kan hjelpe deg. FS bruker vel gjerne m-atx hovedkort og mange av de eldre slike er ikke akkurat beregnet for OC. Dvs at selv om du finner en ny bios så er det ikke sikkert det er mulighet/liten mulighet for OC Steg 1 er uansett å sjekke temp. Lenke til kommentar
fantegutt Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Er ikke laptop og dataen er vel rundt 1 år gammel så den er ikke akkurat "gammel" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå