Gå til innhold

Ny pc til 18 000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fint og høre, lykke til videre med pcen! :thumbup:

8198536[/snapback]

Tusen takk:)

Alle delene i pc-en virker nå, men når jeg stiller grafikken på fullt i et krevende spill så låser pc-en seg etter ca 10 min. Kjipt!

Lenke til kommentar

8198536[/snapback]

Alle delene i pc-en virker nå, men når jeg stiller grafikken på fullt i et krevende spill så låser pc-en seg etter ca 10 min. Kjipt!

8216134[/snapback]

Gratulerer med ny pc 8)

Har du oppdatert alt av drivere?

Lenke til kommentar

8198536[/snapback]

8216134[/snapback]

Høres ut som overheting på skjermkortet. går vifta på skjermkortet rundt? skjekk temperatur

Lenke til kommentar

8198536[/snapback]

8216134[/snapback]

Høres ut som overheting på skjermkortet. går vifta på skjermkortet rundt? skjekk temperatur

8217565[/snapback]

Ja skjermkortvifta sviver men ikke så veldig fort. Går det ann å stille farten på den? Skjermkortet er varmt når maskinen låser seg

Lenke til kommentar
Den skal gå på fullt når det begynner å bli varmt. Du har husket på å koble til strømledningen til skjermkortet?

8227576[/snapback]

har koblet til 2 stk strømledninger til skjermkortet

8227800[/snapback]

Last ned everest:)

Lenke til kommentar
Den skal gå på fullt når det begynner å bli varmt. Du har husket på å koble til strømledningen til skjermkortet?

8227576[/snapback]

har koblet til 2 stk strømledninger til skjermkortet

8227800[/snapback]

Last ned everest:)

8228484[/snapback]

får prøve det :)

Lenke til kommentar
skjermkortet er 76 grader i windows. Uten at jeg gjør noen ting som helst. Er dette normalt?

8245483[/snapback]

Nei det er faretruende høyt. Vet ikke hva du burde gjøre men jeg vet at GPU temp ikke bør være så høy på idle!

Lenke til kommentar
skjermkortet er 76 grader i windows. Uten at jeg gjør noen ting som helst. Er dette normalt?

8245483[/snapback]

Nei det er faretruende høyt. Vet ikke hva du burde gjøre men jeg vet at GPU temp ikke bør være så høy på idle!

8245518[/snapback]

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...