Gå til innhold

[løst]bestille ting på nettet uten å betal for det.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trygdeetaten har satt et minimusbeløp de mener man skal ha for å leve på. Får man dette så kan INGEN selv ikke statens innkrevingsentral trekke noe mere. Så JA trygdede kan i realiteten bestille alt de vil på faktura uten å betale for seg. Dette har min "kjære" bror (uføretrygdet) oppdaget for LENGE siden. Desverre så har han også begynt å bestille i mitt navn så jeg må slosss med inkasso-selskap som tror de har noe uoppgjort med meg.

edit: De vil jo selvfølgelig få masse betalingsanmerkninger på seg, men det er det ikke alle som bryr seg om

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Trygdeetaten har satt et minimusbeløp de mener man skal ha for å leve på. Får man dette så kan INGEN selv ikke statens innkrevingsentral trekke noe mere. Så JA trygdede kan i realiteten bestille alt de vil på faktura uten å betale for seg. Dette har min "kjære" bror (uføretrygdet) oppdaget for LENGE siden. Desverre så har han også begynt å bestille i mitt navn så jeg må slosss med inkasso-selskap som tror de har noe uoppgjort med meg.

edit: De vil jo selvfølgelig få masse betalingsanmerkninger på seg, men det er det ikke alle som bryr seg om

8087816[/snapback]

nei jeg er litt for ung for det, og tror nå at jeg skal klare meg gjennom livet. jeg lurte bare på dette.

Lenke til kommentar

det er ikke mulig å bestille noe på nett i dag som man ikke vil betale for. man kan jo selvsagt prøve, og man kan sikkert få pengene på konto men det vil bli merket, og som regel kreves det en eller annen for identifikasjon som gjør at man vil få problemer for å sno seg unna!

Anyhow så er svindlere et lavmål!

Lenke til kommentar

Jeg er ikke sikker på om det er det som er tilfellet, men hivis du i det hele tatt vurdere å gjøre noe sånt synes jeg du skal slå det fra deg veldig fort. Bare så du vet får du ofte dårligere betingelser på lån ol. med betalingsanmerkninger. Tror du kommer til å angre deg senere i livet hvis du svindler en nettbutikk for 500kr i dag slik at du må betale 50000kr ekstra på et eventuelt huslån.

Lenke til kommentar
Jeg er ikke sikker på om det er det som er tilfellet, men hivis du i det hele tatt vurdere å gjøre noe sånt synes jeg du skal slå det fra deg veldig fort. Bare så du vet får du ofte dårligere betingelser på lån ol. med betalingsanmerkninger. Tror du kommer til å angre deg senere i livet hvis du svindler en nettbutikk for 500kr i dag slik at du må betale 50000kr ekstra på et eventuelt huslån.

8089592[/snapback]

kan vi droppe moralen og heller komme med sider hvor man kan betale med faktura? det blir en fremtidsplan nr2. jeg er jo bare 16 år, og kan ikke gå på trygd.

Lenke til kommentar
Spør du oss virkelig om å hjelpe deg med svindel?

8089974[/snapback]

Nja, tror han var mer nyskjerrig på saken.

8090093[/snapback]

Se på hans siste innlegg. Vi skal tipse ham om nettsider hvor han kan kjøpe ting på faktura.

Lenke til kommentar
kan vi droppe moralen og heller komme med sider hvor man kan betale med faktura? det blir en fremtidsplan nr2. jeg er jo bare 16 år, og kan ikke gå på trygd.

8089657[/snapback]

da du bare er 16 år så har du ikke anledning til å handle varer på faktura, så for deg finnes ingen sånne sider!

vent til du er 18. og forhåpentligvis slått fra deg svindelspiren :)

Endret av js79
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...