toazty Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 kommer meg ikke inn i XP, så jeg må reparere ei fil, system32 osv... men når jeg har kommet så langt at jeg skal skrive inn komandonavn ol. så stopper det hos meg... hva skal jeg skrive, har skrevet HELP åsså kommer det opp endel kommandoer, men har prøvd meg litt frem men finner ingenting ut... noen som har peiling? Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Om du har samme windows cd som er installert på pcen din; Start pc fra windows cden, velg å installere windows (ikke velg recovery console), deretter vil den si at du allerede har windows installert, så vil den spørre om du ønsker å reparere eksisterende installasjon, velg dette. Ellers har jeg ikke brukt recovery console noe særlig selv, men i de tilfellene det har blitt brukt, så er det kommandoene fixmbr og fixboot som ble brukt. Lykke til. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 takktakk , nå funka det her vettu..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå