Argyros Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hei Jeg lurer på om det er mulig å disable det grønne blinkende lyset på WLAN-kortet mitt.. Når ting fungerer som det skal så er jo det lyset temmelig unødvendig, og kan bli litt irriterende til tider Noen forslag for soft-metoder for å få gjort dette? ..har ikke lyst til å begynne å klippe/kutte ting på selve kortet Cheers, Glenn Lenke til kommentar
iknowlittle Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 simplicity is the homework of genius ... hva med å f.eks ta en bit med svart ugjennomsiktig tape å sette over lampa ? da blir det iallfall mørkt ! kanskje ikke den peneste løsninga da men . Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 sprit turs på leden funker og. eller tipex funker og veldig bra. Lenke til kommentar
Argyros Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Ja, hvis det ikke finnes noen softmod for det så må jeg vel ta en liten eltape over, men burde jo gå an å softmodde.. Men ingen som vet om en softmod? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå