Skarstard Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 CafePress.com' Amerikansk butikk som jeg har god erfaring med! Bestilte denne skjorta som jeg fikk etter bare 10 dager (ikke ille fra Amerika)! Flinke til å informere via e-post. 8544656[/snapback] Da har du vært heldigere enn meg. De hadde gått tom for M-skjorter, så de sendte meg likesågodt XL-skjorter istedet for å la meg få en sjanse til å kansellere bestillingen. Nettet florer forresten med t-skjorter fra tegneserier, slik som explosm.com, qwantz.com og xkcd.com. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 fin tråd Lenke til kommentar
Patron Skrevet 29. august 2007 Rapporter Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Tenkte å bestille fra Tshirthell, hvordan er det med fortolling osv. dere som har bestilt derfra før ? Endret 29. august 2007 av Patron Lenke til kommentar
Patron Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Plx!! Ingen som kan svare ? Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Ja har bestilt derifra. Så lenge t-skjorta ikke koster mer enn 200 kr (noe de ikke gjør) så går det helt fint. Lenke til kommentar
Patron Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Skal bestille for mer enn 200 kr, hvordan er fortollinga da ? Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Står litt her: Tollvesen Slik jeg har opplevd det så får du brev fra posten og du må hente varen på posten og der betale gebyret for å få den ut. Lenke til kommentar
Patron Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Står litt her: Tollvesen Slik jeg har opplevd det så får du brev fra posten og du må hente varen på posten og der betale gebyret for å få den ut. 9394148[/snapback] Takk Du har vært til stor hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå