Krankemot Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Jeg har lyst til å bumpe denne her fordi jeg har lyst på fler bidrag Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Noen som vet steder på nettet der det er mulig å bestille "kjedelige" t-shorter? Jeg tenker da på god kvalitet som eksempelvis Dovre T-shorter til en billigere penge enn de selger i butikker som Cubus m.m Hadde vært digg ^^ Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Noen som vet steder på nettet der det er mulig å bestille "kjedelige" t-shorter? Jeg tenker da på god kvalitet som eksempelvis Dovre T-shorter til en billigere penge enn de selger i butikker som Cubus m.m Hadde vært digg ^^ 8378789[/snapback] Litt søkt å spørre om dette i tråden om "Fancy'e" tskjorter? Lenke til kommentar
SteinMorten Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Keywear.no er en norsk nettbutikk med mye kule amerikanske t-skjorter. De har blant annet det amerikanske kultmerket J-List, som fokuserer på japansk/amerikansk humor. De importerer også American Apparel t-skjorter, i tillegg til US Label. Verdt å stikke innom! Lenke til kommentar
snowhill Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 SmartGuy har mange kule t-skjorter Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Heisann! Er det noen som veit om noen sider med litt "fancy" t-skjorter? Som er litt morsomme. 19 sider: Exist.no Tee.no Tshirthell.com Jinx.com Rockabilia.com 80stees.com Purepwnage.com Probat.no Desertpunk.com/no Spreadshirt.net (no) Spreadshit.com Von Dess.com Wickedjester.com Everything but the music.com ThinkGeek.com Ellos.no Play.com Keywear.no Norwegiantees.com/ Oppdaterer liste etter hvert. - Si ifra hvis jeg har glemt noen. Noen flere nettbutikker som selger varer som disse? 8087188[/snapback] Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 CafePress.com' Amerikansk butikk som jeg har god erfaring med! Bestilte denne skjorta som jeg fikk etter bare 10 dager (ikke ille fra Amerika)! Flinke til å informere via e-post. Lenke til kommentar
KompisClothing Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Har nettopp lansert min egen nettbutikk som selger ekslusive (limited edition) t-skjorter på nett. Vet ikke om det er lov med egenreklame, men denne tråden omhandler nå engang t-skjorter. Merket heter Kompis! Clothing, og et av våre mest populære trykk er "Make Love Not Warcraft" (inspirert av SouthPark-episoden med samme navn) - perfekt for de som har mistet en kompis eller veninne til WoW eller som er imot warcrafts (krigsskip) generelt. Skjorten selges i et opplag på 200 stk. Gi gjerne kommentarer! Hans Petter // Kompis! Lenke til kommentar
-mono- Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Her er noen fler: howcool.com attitude.uk.com emilystrange.com emilythestrange.dk heelandsoleshoes.com tukshoes.com cloggs.co.uk merchdirekt.net Enjoy! =) Lenke til kommentar
kverna Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Lag dine egne tskjorter for 99kr på www.nfoto.no. Bestilt der ett par ganger, og har alltid fått pakkene 2dager etter jeg bestilte.(Bestilte fredagskveld, hadde pakken mandagsmorgen) Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Threadless har de desidert kuleste motivene jeg har kommet over noen gang. F.eks denne klovnen: Endret 7. august 2007 av Dassen Lenke til kommentar
OlaHei Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Haakki.com Skuls.no Sistnevnte satser på T-skjorter som tilsynelatende ser ut til å väre hardcoredödsmetalskjorter, men som ikke er det. Bare jeg som finner det ustyrlig festlig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Hehe, ja skjortene på skuls.no var bra! Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Ja det er jo ikke noen tvil. Threadless.com har de tøffeste " designer " t-skjortene på markedet. Jeg syns ikke det er spesielt kult å gå rundt med en Jack and jones t-skjorte som kanskje 10.000 andre går emd, så jeg bestiller alle skjortene mine der... Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hehe, ja skjortene på skuls.no var bra! 9310933[/snapback] Haha! Les på siden der: "Ingen av disse skjortene er et band, vi prøver bare og lure utlendinger" xD :!: :!: Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 På threadless kan man også sende inn forslag til design, og hvis man vinner så blir den trykket opp i et vist anntall eksemplarer... Spennende for grafikerne her på forumet... Lenke til kommentar
TrendyBay Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Jeg har handlet et par t-skjorter på http://www.norwegianpartypeople.no Ellers har jeg handlet på tshirthell, der har de mange kule Endret 27. august 2007 av TrendyBay Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 På threadless kan man også sende inn forslag til design, og hvis man vinner så blir den trykket opp i et vist anntall eksemplarer...Spennende for grafikerne her på forumet... 9362646[/snapback] Og man får 2k bux i belønning. Anyways, threadless har $10 sale nå. løp og kjøp, du får 3 skjorter til under 200 spenn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå