mske Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Lurte på et par ting.. Hva lærer man på IKT-Servicefaget (tidligere IKT-Driftsfag)? Er det noen som vet hva snittet for å komme inn på Bjørgvin VGS i Bergen har vært de siste årene? mvh Magne Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Tror dette varierer veldig fra skole til skole, men man får ofte en grunnleggende innføring i de forskjellige delene i pcen, og hvilke roller de spiller for pcen. Man lærer å sette opp ett nettverk med server og domene, og å sette opp en klienter mot domenet, med brukere m/rettigheter, logonscript og lignende. Så er det vel innføring i programmer som word, excel, access, frontpage osv. Det var iallefall noe av det jeg gikk igjennom når jeg gikk IKT. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Står litt om det her. Men det er individuelt på forskjellige skoler. Lenke til kommentar
Denmystiskeperson Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Går på ikt. du lærer: - Microsoft programmer og litt om kommunikasjon .. Long live MICROSOFT ! (NOT)!! Hvis du vil bli hypnotisert til å bruke Microsofts programmer / OS, GÅ IKT! Endret 6. mars 2007 av Denmystiskeperson Lenke til kommentar
Zash Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Tror ikke snittet har vært så veldig høyt... Går på Bjørgvin i år, og er ikke så mange skolelys her (Ikke noe stykt men) Lenke til kommentar
mske Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Hva var snittet da du søkte? Lenke til kommentar
mske Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Altså..Jeg hadde 4.6 i snitt etter første termin..hvis jeg holder noenlunde samme nivå, tror du jeg kommer inn på Bjørgvin da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå