Hjelm87 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hei har lett på div sider etter GTA xbox spill som jeg skal spille på min Xbox 360. Men jeg finner de ikke til en grei pris + de fleste plassene er de faktisk utsolgt. Det beste ville være hvis noen vet hvor jeg kan kjøpe den "trippel" pakken me GTA 3, Vice city og S.A. Ellers så er jo dobbel pakken med GTA3 og Vice city på en god andre plass. Hvis det ikke er mulig å få tak i disse ville jeg gjerne vist hvor jeg kan få tak i spillene enkeltvis GTA 3, Vice City og S.A. Noen som kan hjelpe meg ?? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Her kan du i alle fal kjøpe trilogy-boksen. LINK Siden er engelsk, så du kommer til å måtte betale toll også. Men det er ikke så altfor mye. Her har du San Andreas til en billig benge.LINK Her er en side til med San Andreas (billigere enn den over). LINK Her er enda et San Andreas alternativ. LINK Her er GTA Double Pack med GTA 3 og GTA Vice City. LINK Her er GTA Double Pack igjen, fra Amazon.co.uk. LINK Håper dette hjalp deg litt Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hei har lett på div sider etter GTA xbox spill som jeg skal spille på min Xbox 360.Men jeg finner de ikke til en grei pris + de fleste plassene er de faktisk utsolgt. Det beste ville være hvis noen vet hvor jeg kan kjøpe den "trippel" pakken me GTA 3, Vice city og S.A. Ellers så er jo dobbel pakken med GTA3 og Vice city på en god andre plass. Hvis det ikke er mulig å få tak i disse ville jeg gjerne vist hvor jeg kan få tak i spillene enkeltvis GTA 3, Vice City og S.A. Noen som kan hjelpe meg ?? 8087109[/snapback] Bor du i nærheten av Elkjøp Kongsvinger kan du få trippel-packen for 250kr! Lenke til kommentar
cfs Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Elkjøp ved arendal har faktisk sånn 1 for 150 , og 3 for 250kr tilbud på xbox spill. Og den triologien går som en! kjøpte den, Half life 2 og chronicles of riddick for 250 . det er faen meg god pris. Nå skal det være sagt at jeg så ikke flere, men er jo mulig de har på lager. Lenke til kommentar
Hjelm87 Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Takk for svar. Kunne helst tenkt meg en Norsk side å kjøpt på slik at jeg kunne fått spillene fortest mulig Bor i Stavanger så hvis noen har set det på tilbud her så bare si ifra Lenke til kommentar
Amored Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Takk for svar. Kunne helst tenkt meg en Norsk side å kjøpt på slik at jeg kunne fått spillene fortest mulig Bor i Stavanger så hvis noen har set det på tilbud her så bare si ifra 8093280[/snapback] Norsk, eller utenlandsk spiller vel ingen rolle? Tar nesten 1 uke uansett hvor du bestiller fra. Du kan jo være heldig å få spillet ett 2 dager eller noe, men 2 dager ekstra har vel ikke så mye å si? Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Elkjøp ved arendal har faktisk sånn 1 for 150 , og 3 for 250kr tilbud på xbox spill. Og den triologien går som en! kjøpte den, Half life 2 og chronicles of riddick for 250 . det er faen meg god pris. Nå skal det være sagt at jeg så ikke flere, men er jo mulig de har på lager. 8089262[/snapback] Å sjansen for at de har XBOX-spill på lager er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå