Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter og penissnakk


Gjest NoPretending

Anbefalte innlegg

Først av alt; Hvis du har 17/13 er det VELDIG tvilsomt at hun mente alvor. Jeg regner med at du vet hvordan du måler? Vet at man lett klarer å få noen ekstra cm ved å måle selv. Hvis hun skulle ha vært ufornøyd med utstyret ditt har du virkelig vært uheldig. Det vil alltid finnes små tøyter som ønsker 25++ som de bare kan ta på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest NoPretending
""Gutter er flinke til å måle fra navlen til tuppen via kneet, og hvem vet hvilke mattestykker de prøver seg på når det gjelder omkrets. Mål rundt og gang med 3,14, antageligvis""

 

 

Skulle ikke forundret meg...

8107791[/snapback]

 

**Trådstarter**

 

Dere blander, gutten som har skrevet innlegget jeg siterte hadde 16/12, men det er jo tett opp imot 17/13 likevel(det er jeg som er 17/13, og det er forøvrig helt sant, og heller 13,5-cm i omkrets ;) ). Jeg vil ikke tro han lyver på størrelsen sin, jeg tror det er jenten som har underdrevet.

 

Men den var tydeligvis for liten til at hun ble kåt av synet. Spurte om det i starte her. Hvor stor må man egentlig være for å gjøre en dame kåt, sånn visuelt? jenter?

Lenke til kommentar
Gjest Guest
Hvor stor må man egentlig være for å gjøre en dame kåt, sånn visuelt? jenter?

8107988[/snapback]

 

Størrelse betyr lite, iallfall nedover. Det viktigste er at de kan bruke den og forstår at sex er mye mer enn bare å bange løs. Den beste sexen jeg har hatt var med en miniatyrmann, fordi han gjorde tusen andre ting istedet.

 

Noen menn med stor penis tror at sex handler om puling og så glemmer de alt det andre. Som kos og klem og stryking og kneking og klining. Og er den for stor er det bare å glemme det. Det gjør bare vondt!

Lenke til kommentar
Gjest Guest
Den beste sexen jeg har hatt var med en miniatyrmann, fordi han gjorde tusen andre ting istedet.

 

 

kanskje han hadde funnet ut at han "måtte" gjøre ting annerledes siden han var så liten...

8108200[/snapback]

Både ja og nei. Selvfølgelig måtte han kompensere med noe annet, men samtidig ble det bedre sex enn han som står bak og tror at alt er deilig og han er en hingst bare fordi han har lang kuk.

Lenke til kommentar
Gjest NoPretending
Hvor stor må man egentlig være for å gjøre en dame kåt, sånn visuelt? jenter?

8107988[/snapback]

 

Størrelse betyr lite, iallfall nedover. Det viktigste er at de kan bruke den og forstår at sex er mye mer enn bare å bange løs. Den beste sexen jeg har hatt var med en miniatyrmann, fordi han gjorde tusen andre ting istedet.

 

Noen menn med stor penis tror at sex handler om puling og så glemmer de alt det andre. Som kos og klem og stryking og kneking og klining. Og er den for stor er det bare å glemme det. Det gjør bare vondt!

8108160[/snapback]

 

**trådstarter**

Du svarte ikke på spørsmålet mitt. Jeg skjønner at det ikke er noe problem å pule bra med en mindre tiss, så lenge man har littegranne lengde og tykkelse og kan gjøre andre ting osv. Jeg snakker om det visuelle, hva jenter blir kåt av bare ved å se på. Har fått et intrykk av at man må ha ganske stor da. Stemmer det? Jeg sier ikke at gjennomsnittlig ikke fungerer eller noe. Jeg er klar over at det fungerer.

Lenke til kommentar
Gjest Guest
Hvor stor må man egentlig være for å gjøre en dame kåt, sånn visuelt? jenter?

8107988[/snapback]

 

Størrelse betyr lite, iallfall nedover. Det viktigste er at de kan bruke den og forstår at sex er mye mer enn bare å bange løs. Den beste sexen jeg har hatt var med en miniatyrmann, fordi han gjorde tusen andre ting istedet.

 

Noen menn med stor penis tror at sex handler om puling og så glemmer de alt det andre. Som kos og klem og stryking og kneking og klining. Og er den for stor er det bare å glemme det. Det gjør bare vondt!

8108160[/snapback]

 

**trådstarter**

Du svarte ikke på spørsmålet mitt. Jeg skjønner at det ikke er noe problem å pule bra med en mindre tiss, så lenge man har littegranne lengde og tykkelse og kan gjøre andre ting osv. Jeg snakker om det visuelle, hva jenter blir kåt av bare ved å se på. Har fått et intrykk av at man må ha ganske stor da. Stemmer det? Jeg sier ikke at gjennomsnittlig ikke fungerer eller noe. Jeg er klar over at det fungerer.

8108298[/snapback]

 

Hva forventer du her? Et tall? Jeg har aldri målt. Og dessuten er det ikke kuken jeg tenner på, men mannen.

 

Hva de andre gjør aner jeg ikke.

Lenke til kommentar
**trådstarter**

Du svarte ikke på spørsmålet mitt. Jeg skjønner at det ikke er noe problem å pule bra med en mindre tiss, så lenge man har littegranne lengde og tykkelse og kan gjøre andre ting osv. Jeg snakker om det visuelle, hva jenter blir kåt av bare ved å se på. Har fått et intrykk av at man må ha ganske stor da. Stemmer det? Jeg sier ikke at gjennomsnittlig ikke fungerer eller noe. Jeg er klar over at det fungerer.

8108298[/snapback]

Det er langt i fra noe fasit svar på det.. Det er vel få jenter som egentlig tenner på selve penisen.. Får den er egentlig ikke sånn kjempe pen :p

 

Hva forventer du her? Et tall? Jeg har aldri målt. Og dessuten er det ikke kuken jeg tenner på, men mannen.

8108340[/snapback]

Akkurat.. forventer du at vi skal måle eller? hehe.. nei det er helt sant sånn som hun sier at vi tenner mer på mannen.. Hele greien.. Selve penisen har nok lite med saken å gjøre...

Endret av Iril
Lenke til kommentar
Gjest Guest

 

8108298[/snapback]

Det er langt i fra noe fasit svar på det.. Det er vel få jenter som egentlig tenner på selve penisen.. Får den er egentlig ikke sånn kjempe pen :p

 

Hva forventer du her? Et tall? Jeg har aldri målt. Og dessuten er det ikke kuken jeg tenner på, men mannen.

8108340[/snapback]

Akkurat.. forventer du at vi skal måle eller? hehe.. nei det er helt sant sånn som hun sier at vi tenner mer på mannen.. Hele greien.. Selve penisen har nok lite med saken å gjøre...

 

8108656[/snapback]

 

*trådstarter*

Vel ok litt smådumt spm kanskje, men dere skjønner hva jeg vil frem til. Dessuten; det siste du sa der Iril, tror jeg virkelig ikke på! Se for deg en Brad Pitt med 20cm tjukk ståltiss og se deretter for deg Brad Pitt med 9cm tynn ståltiss. Forskjell? Ja. Lite med saken å gjøre? Neppe. :cool:

Lenke til kommentar

Nei får min del må du no tro hva du vil... Dessuten er ikke Brad Pitt en person jeg hadde tent på i det hele tatt så det hadde liksom ikke gjort noe forskjell hehe..

 

Nei det er seff forskjell fra jente til jente.. Og jeg kan bare snakke får meg selv.. Dessuten syns jeg en guttekropp en finest med boxer på jeg så :!:

 

Men jenter tenner nok egentlig på det meste.. så lenge den ikke er fryktelig liten.. Så lenge du er i nærheten av "normalen" så tenner nok jenter på den skal du se..

 

Men jeg holder fast på at penisen har lite med det å gjøre! :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest
*trådstarter*

Se for deg en Brad Pitt med 20cm tjukk ståltiss og se deretter for deg Brad Pitt med 9cm tynn ståltiss. Forskjell? Ja. Lite med saken å gjøre? Neppe.  :cool:

8108829[/snapback]

 

Ser for meg Brad Pitt med 9cm tynn ståltiss og personlighet og Brad Pitt slik han er nå med 20cm tjukk. Jeg hadde gått for den første.

 

Ungen menn er alt for opphengt i størrelse.

Lenke til kommentar
Nei får min del må du no tro hva du vil... Dessuten er ikke Brad Pitt  en person jeg hadde tent på i det hele tatt så det hadde liksom ikke gjort noe forskjell hehe..

 

Nei det er seff forskjell fra jente til jente.. Og jeg kan bare snakke får meg selv.. Dessuten syns jeg en guttekropp en finest med boxer på jeg så  :!:

 

Men jenter tenner nok egentlig på det meste.. så lenge den ikke er fryktelig liten.. Så lenge du er i nærheten av "normalen" så tenner nok jenter på den skal du se..

 

Men jeg holder fast på at penisen har lite med det å gjøre! :)

8108928[/snapback]

 

Helt enig! Det jeg syns er tiltrekkende, er ikke penisen, men ting som figur, ansiktstrekk, osv..

Lenke til kommentar

Redigert på grunn av dårlige lese egenskaper, overtrøtthet og missforståelse:

 

Du har ingenting å skamme deg over i hvertfall etter min mening. Mange gutter tror nok at jenter forventer en monstermaskin for å si det på den måten, men er ganske sikker på at 90% ikke gjør det.

Men det går jo ofte begge veier da uansett, gutter forventer jo ofte store bryster, tynn perfekt kropp...

 

Ville ikke blitt for skremt av innlegget. Mange jenter gjør det der for å komme i bedre lys, slik er det bare. har vært der selv en gang for noen år siden. Det er ikke pent og vanligvis får man som hatten passer ved senere annledninger.

 

Sex er ett sårt tema, så det hun gjorde var ondskapsfult. Men jeg vill eikke bekymret meg for mye over det, alle liker forskjellige ting. Men tror helt fint at du kan være bra "på tennings" materiale hos en jente ;)

Endret av April
Lenke til kommentar
Gjest Guest
Er det ingen som leser førstepost? Hvordan skal han ta igjen på en jente han ikke kjenner som har såret en helt annen person?

8111610[/snapback]

 

Det var ikke det han spurte om, så derfor er det vel ingen som svarer på det.

 

Hva er det som skjer da? Må si jeg ble veldig usikker på meg selv(17/13), ser jentene på dette som LITE, smått? Hva er det egentlig som forventes av oss? Og hvor stor må man egentlig være får å gjøre en kvinne kåt på kuken sin? Vær ærlige da jenter!

Lenke til kommentar
Bare sånn kjapt; En pikk på 13/10, blir det sett på som lite eller akkurat det minste du kan ha som gjennomsnitt?

8119346[/snapback]

Noen vil mene at de to går om hverandre. Vil du regne en penis som liten hvis 51% av gutter har en som er større, eller må det være snakk om 75%/80%, osv? Hvis den er 13cm lang så vil jeg anslå at man ligger i nedre 40%, så den vil være undergjennomsnittet men ikke liten. Husk at etterhvert har jenter vært borti en del kuker, så de har vært bortpå både store og små, så det er ikke noe å bekymre seg for.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...