Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter og penissnakk


Gjest NoPretending

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, jeg tror det er færre som ikke forteller noe slikt til vennene sine enn det er av de som gjør det. De var jo tydeligvis fulle alle sammen, så hun overdrev sikkert i tillegg for å gjøre det morsomt, selv om det er dårlig gjort i og med at det gikk ut over han fyren som skrev innlegget.

Lenke til kommentar

Hvis man skal tro på alt jenter sier om gutter så kan du like gjerne legge inn årene. Det beste er bare å ignorere 90% (du lærer det når du gifter deg) og jatte med. De resterende 10% er dog viktig å ha meg seg når du hører ord som "låne ditt kredittkort" og kjøpe "litt klær og slikt".

Lenke til kommentar
Hvis man skal tro på alt jenter sier om gutter så kan du like gjerne legge inn årene. Det beste er bare å ignorere 90% (du lærer det når du gifter deg) og jatte med. De resterende 10% er dog viktig å ha meg seg når du hører ord som "låne ditt kredittkort" og kjøpe "litt klær og slikt".

8095026[/snapback]

 

haha, det der tror jeg faktisk er det beste og mest rette innlegget på denne posten!

Lenke til kommentar
Come on a folkens! Hvor ofte er det ikke at gutter slenger med leppa seg imellom om jenter som er håpløse i senga? Ro ned et par hakk og ikke ta dere selv så høytidelig..

8096377[/snapback]

 

Ingen her som har sagt at jentene er værst. Selvfølgelig kan guttene også si dette, gjelder begge det her.

 

Men jeg hadde aldri selv gått rundt å sagt det som jenta der sa om gutten. Hvertfall ikke på en fest hvor det sitter mange andre rundt.

Lenke til kommentar
Dette er nok jenten som har funnet ut at "jeg gjorde noe dumt og det skal gå utover han"

8087038[/snapback]

Det er nok veldig riktig det her... Jenter er rare, det er ikke til å komme unna.. Vi sier mange ting til venninnene som vi egentlig ikke mener.. Spes når det kommer til gutter osv.. Fylla og penis snakk.. nei huff.. tro meg hun fant bare ut at fyren ikke var så fin hun trodde han var og ville dermed slenge drit til venninnene får å redde seg selv!

8087843[/snapback]

 

Nå er det strengt talt mange gutter som gjør akkurat det samme, så SÅ rare er dere ikke. En voldsom uting forresten, heldigvis noe jeg har sluppet sålangt. (tror jeg da...)

EDIT: Det er selvfølgelig lett å få en knekk etter noe slikt, men egentlig så handler det fint lite om deg eller din penis. Du har ingen grunn til å ta deg nær av dette, men det er selvfølgelig lett for meg å si.

Endret av NorthWave
Lenke til kommentar

Gi hun en svær negerkuk på 28cm som har røff sex med hun og spør henne om din var så ille alikevel :p

 

Seriøst, det der er så fjortis som det går ann å få blitt. Ville bare funnet meg en jente med litt mer vett i skallen. I tidlig alder er størrelse på penis noe som kan såre virkelig mye også. Sårt punkt, så synes synd i han.

 

Gi henne til meg så skal jeg straffe henne ;):p

Lenke til kommentar
Jeg ble skremt da jeg leste dette på sol.no/debatt:

 

"jeg var på fest for et par uker siden og endte opp med en fin dame når kvelden tok slutt. vi hadde sex og jeg syntes det hele gikk ganske greit. nå sist helg så samlet vi samme gjeng på et vorspiel. jeg skulle på dass da jeg fikk overhøre mitt pinligste øyeblikk i mitt liv. jeg overhørte jenten som jeg hadde sex med sist helg snakke med et par andre venninner. de snakket om størrelsen på pikk osv, og det var da mitt navn kom opp. hun sa rett ut at hun ikke kjente noen ting og at jeg var blant de minste hun noen gang hadde sett og prøvd. ordet "mikropikk" ble også nevnt. jentene lo, spesielt den ene som brølte ut i latter og sa "nei han der er ikke noe å samle på..". plutselig åpnet døren seg fort og der sto jeg, rød i ansiktet og flau som jeg aldri har vært. de skjønte nok at jeg hadde overhørt samtalen. jeg latet som ingenting og lukket døren etter meg. jeg kunne høre jentene hviske på vei opp trappen ettrpå.

 

dette er den verste opplevelsen jeg har hatt noensinne. jeg valgte å dra rett hjem etter denne hendelsen. jeg har også bestemt meg for å flytte fra byen der jeg bor.

 

mitt liv er sørgelig...

 

og for de som måtte lure. min størrelse er ca 16 cm lengde og 12 cm omkrets.

 

/g20"

 

 

Hva er det som skjer da? Må si jeg ble veldig usikker på meg selv(17/13), ser jentene på dette som LITE, smått? Hva er det egentlig som forventes av oss? Og hvor stor må man egentlig være får å gjøre en kvinne kåt på kuken sin? Vær ærlige da jenter!

8086962[/snapback]

 

 

Er det rart kvinnesynet til mange menn er slik som det er, når man til daglig møter "kvinner" som dette?? Unner dem ikke noe godt..

Lenke til kommentar
Er jo mulig at fyren som skreiv innlegget faktisk ikke er så bra utstyrt + at dama kanskje var bittelitt over gjennomsnittet slapp. Dårlig kombinasjon, trenger ikke være noens "feil" eller at den ene har liten tiss, eller for slapp..

8094860[/snapback]

 

17/13 skal kjennes.

 

word!

8101494[/snapback]

 

Litt off topic, men hva betyr "word"? Jeg har sett det flere ganger i forumet her.

8101977[/snapback]

Et uttrykk for enighet. Som i "Det er sant det du sier."

Endret av Marley
Lenke til kommentar
Er det rart kvinnesynet til mange menn er slik som det er, når man til daglig møter "kvinner" som dette?? Unner dem ikke noe godt..

8103982[/snapback]

 

Var ikke dette bare en jentunge på 16-17?

Jeg forsvarer overhode ikke det hun gjorde, men på samme måte som gutta så tøffer jentene seg. Synd det er på andres bekostning. (Dengang jeg var ungdom (like etter at dinosaurene døde ut) var det mye snakk om hvor mange jenter gutta hadde nedlagt og størrelsen på puppene og sånt (jeg tror fremdeles det meste var skryt uten innhold), men poenget var at jeg tror ikke noe har forandret seg på disse årene. Hva jentene snakket om aner jeg ikke, jeg var vel ikke akkurat en partyløve dengang. Kan aldri innbilde meg at vi var noe bedre enn gutta.

 

Jeg har fremdeles til gode å høre en voksen kvinne latterliggjøre en partner på den måten.

Lenke til kommentar

Det der hadde jo vært en glimrende anledning til å bruke Rick Hs Etiquette shutdown.

 

"Jeg vet ikke hvilken planet du lever på, men der jeg kommer fra er ikke høflighet og sosiale normer valgfritt. Og bare fordi mora di feilet med å overføre disse verdiene til deg så betyr ikke det at jeg skal lide for din ignoranse."

 

Forøvrig renner et sitat fra en tidligere klassekamerat meg i hu... "Det var som å kaste en loff i en korridor - jeg traff veggene en gang iblant".

Lenke til kommentar
Men altså bare det jenta fortalte videre til venninnene sine sier jo litt om henne da? Det er noe av det tragiske man kan gjøre overfor en annen person.

 

Umoden kaller hvertfall jeg det.

8094882[/snapback]

 

så enig, så enig... det er merkelig hvor dypt ei jente kan synke bare for å få hevn, eller redde sitt eget skinn... slike ting vet man meget godt om... *riste på hodet*

Lenke til kommentar
17/13 skal kjennes.

Det jeg mente, var at det er mulig han fyren har lagt på litt i forhold til størrelse - som jenta sikkert la på da hun fortalte og lo av hvor liten den var.

8106439[/snapback]

Gutter er flinke til å måle fra navlen til tuppen via kneet, og hvem vet hvilke mattestykker de prøver seg på når det gjelder omkrets. Mål rundt og gang med 3,14, antageligvis.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...