Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter og penissnakk


Gjest NoPretending

Anbefalte innlegg

Gjest NoPretending

Jeg ble skremt da jeg leste dette på sol.no/debatt:

 

"jeg var på fest for et par uker siden og endte opp med en fin dame når kvelden tok slutt. vi hadde sex og jeg syntes det hele gikk ganske greit. nå sist helg så samlet vi samme gjeng på et vorspiel. jeg skulle på dass da jeg fikk overhøre mitt pinligste øyeblikk i mitt liv. jeg overhørte jenten som jeg hadde sex med sist helg snakke med et par andre venninner. de snakket om størrelsen på pikk osv, og det var da mitt navn kom opp. hun sa rett ut at hun ikke kjente noen ting og at jeg var blant de minste hun noen gang hadde sett og prøvd. ordet "mikropikk" ble også nevnt. jentene lo, spesielt den ene som brølte ut i latter og sa "nei han der er ikke noe å samle på..". plutselig åpnet døren seg fort og der sto jeg, rød i ansiktet og flau som jeg aldri har vært. de skjønte nok at jeg hadde overhørt samtalen. jeg latet som ingenting og lukket døren etter meg. jeg kunne høre jentene hviske på vei opp trappen ettrpå.

 

dette er den verste opplevelsen jeg har hatt noensinne. jeg valgte å dra rett hjem etter denne hendelsen. jeg har også bestemt meg for å flytte fra byen der jeg bor.

 

mitt liv er sørgelig...

 

og for de som måtte lure. min størrelse er ca 16 cm lengde og 12 cm omkrets.

 

/g20"

 

 

Hva er det som skjer da? Må si jeg ble veldig usikker på meg selv(17/13), ser jentene på dette som LITE, smått? Hva er det egentlig som forventes av oss? Og hvor stor må man egentlig være får å gjøre en kvinne kåt på kuken sin? Vær ærlige da jenter!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er nok jenten som har funnet ut at "jeg gjorde noe dumt og det skal gå utover han"

dette er trist for oss gutta som får høre dette.

ikke noe å bekymre seg over hvis du er 17/13 ;)

værre når det blir for stort :( sliter med å komme inn i noen.

 

syns vedkommende overreagerer og burde heller tatt en skikkelig prat med dama.

Lenke til kommentar

Hvis det er din størrelse så vil jeg nok ha snudd om på det hele..

 

Det er hu som burde ha blitt mobbet her, hvis hun ikke kjente noe mens dere holdt på. Dra ned på biblioteket og finn frem en bok om kama sutra.. Finn frem, eller merk avsnittet som omhandler jenters måter for å trene opp musklene rundt vaginaen sin og be hun trene på å gjøre seg "mindre", eller få bedre kontroll på det hu har der nede.

 

For her er det hu det er noe "unormalt" med og ikke du.

Lenke til kommentar
Hvis det er din størrelse så vil jeg nok ha snudd om på det hele..

 

Det er hu som burde ha blitt mobbet her, hvis hun ikke kjente noe mens dere holdt på. Dra ned på biblioteket og finn frem en bok om kama sutra.. Finn frem, eller merk avsnittet som omhandler jenters måter for å trene opp musklene rundt vaginaen sin og be hun trene på å gjøre seg "mindre", eller få bedre kontroll på det hu har der nede.

 

For her er det hu det er noe "unormalt" med og ikke du.

8087056[/snapback]

 

Du anntyder - skikkelig slingrefitte

hvis noen hadde sagt noe sånn hadde jeg revet opp døra å dratt ut pikken for å bevise min størrelse. (er kult å være godt utrustet)

og i det jeg hadde gått hadde jeg sagt høyt. "Å pule deg, var som loff i Oslofjordtunellen!" eller favoritten; "Å ha sex med deg, var som å kaste et viskelær inn i Vikingeskipet"

Lenke til kommentar

Hehe.. Ett kallenavn som "Slengrefitte" er nok ganske ille ja.. Så når hu går og baksnakker om deg så kan du jo like greit si hvor "vid" hu var og starte "slengrefitte" ryktet, nå som hu startet micropikk ryktet ditt..

 

"Jeg kan sammenligne sex med deg som å vifte med pikken i en gymsal".

Funker nok også, sammen med Dibbern's utsagn.. hehe

Lenke til kommentar
Dette er nok jenten som har funnet ut at "jeg gjorde noe dumt og det skal gå utover han"

8087038[/snapback]

Det er nok veldig riktig det her... Jenter er rare, det er ikke til å komme unna.. Vi sier mange ting til venninnene som vi egentlig ikke mener.. Spes når det kommer til gutter osv.. Fylla og penis snakk.. nei huff.. tro meg hun fant bare ut at fyren ikke var så fin hun trodde han var og ville dermed slenge drit til venninnene får å redde seg selv!

 

Og med den størrelse du beskriver så er du helt normal, og det funker flott.. Ikke noe å bekymre seg over.. :thumbup:

Lenke til kommentar

Dette anntyder at denne jenta må ha vært meget vi mellom beina, også har hun en skikkelig dårlig oppførsel overnfor deg.

 

Det her er ingenting du bør tenke på, etter hva du skriver så er det ikke noe unormalt lissom.

 

Jeg blir så svett av slike damer :p

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Huff, overfladiske jenter! Alle er jo sånn, det går på at man hakker ned på andre for å fremstå bedre selv! Slik jenter er overhodet ikke noe å samle på!

 

Det har ingenting å si hvor stor penis du har, de er bare ute etter å latterliggjøre gutter for popularitet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...