Kaksa Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Eg er på jakt etter ein litt mindre bærbar pc.(kanskje ikkje fullt så viktig det med størrelsen, men den kan ikkje ver gigantisk!) Helst ikkje meir enn 9000kr. Ønska specs: -Webcam(drittlei ei forbanna ledning) -1-2gb RAM -GOD touchpad. (er nesten det viktigaste) -Ein skjerm av grei kvalitet, då eg kjem til å bruke den litt til bileteredigering. -harddisk: ca 120gb? -WLAN (54mbit, innebygd) -Bluethooth -Firewire -USB2 -IR(ikkje fullt så viktig, men eit pluss) -DVI utgang eller korleis det skriver er også eit pluss, men ikkje eit must. -DVD-brenner!! Helst dual-layer. Prosessor veit ikkje eg nokke særlig om, men har blitt anbefalt Intel, og då dualcore eller kva det er! Skjermkort må vere OK, skal ikkje spille noko meir avansert enn minesveiper/kabal. Må eg opp i pris for å få til dette, så er det berre å komme med forslag fordiom. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Her har du en Acer som burde passe ganske brukbart til dine spesifikasjoner. Edit: fant en som passet bedre Endret 5. mars 2007 av zonko Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Her har du en Acer som burde passe ganske brukbart til dine spesifikasjoner. Edit: fant en som passet bedre 8087325[/snapback] Specsa såg veldi bra ut da... At der ikkje var firewire trur eg at eg skal greie å overleve Men har hørt at Acer ikkje er noko å satse på? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0entry8063103 <--derifrå blant anna... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 OT: Bærbar pc med WC? Bæsj and carry du tenker på da? Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 OT: Bærbar pc med WC? Bæsj and carry du tenker på da? 8092665[/snapback] Webcam, som eg skriver seinere i tråden Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Er veldig fornøyd med ASUS A6j som har et OK webkamera og bra skjermkort til prisen. Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 OT: Bærbar pc med WC? Bæsj and carry du tenker på da? 8092665[/snapback] Haha, faen du kom meg i forkjøpet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå