geir35 Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Har installert SP-1 til XP. Dette har medført det motsatte av forventningen. Explorer samt flere andre programer fryser jevnlig og feilmeldingene genereres over en lav sko. Flere spill vil ikke la seg åpne og generer momentant feilmelding til Microsoft. Er dette elektronisk treneringstjeneste???? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Jeg har ikke hatt noen problemer... (og det holder å lage én tråd) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Funker fett her også... Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Jeg har akkurat de samme problemene,har akkurat nå reinstallert putern,UTEN SP1. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Funker fin hos meg også, Men hva med å prøve å oppdatere de andre enhetene i pc'en din. Forresten har du overklokket pc'en din. Lenke til kommentar
geir35 Skrevet 11. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2002 Nei jeg har ikke overklokket. Har innstallert 768 mb DDR RAM. Har den nyeste 41.09 driveren til Nvidia. Explorer er nå ekstremt ustabil. Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 hadde samme problemet og den beste løsningen er å bli kvitt XP og legge inn 2000 :razz: aldri hatt mer stabilt M$... Lenke til kommentar
FXDC Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Gå tilbake til 40.72 drivern til Nvidia ,den er sertifisert . XP liker ikke beta drivere . Prøv dette først , XPSP1 fungerer utmerket hos meg . MVH Erik Lenke til kommentar
vegge Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Service Pack 1 kan bli mareritt Brukere får ustabile sirup-PCer Windows XP Service Pack 1 inneholder en rekke viktige oppdateringer. Men for et fåtall brukere er livet med SP1 verre enn livet uten... Kan dette være tilfelle hos deg? PS. Hos meg fungerer SP1 helt fint. Har til og med brent ut en CD med SP1 integrert. Veldig greit! Prøv en clean install! :smile: [ Denne Melding var redigert av: havegg på 2002-12-11 09:11 ] Lenke til kommentar
klure Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Det kan bli krøll med SP1 hvis man ikke har en clean install av WinXP på maskinen når man legger det inn.. Det beste er å lage seg en cd med SP1 ferdig innlagt på og så legge inn hele OS på nytt... http://www.tacktech.com/display.cfm?id=160...ect=article.cfm Jeg kjører i alle fall WinXP med SP1 smertefritt nå... Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Quote: Den 2002-12-11 08:47, skrev geir35:Nei jeg har ikke overklokket. Har innstallert 768 mb DDR RAM. Har den nyeste 41.09 driveren til Nvidia. Explorer er nå ekstremt ustabil. Hadde problemer med denne versionen av detonator...måtte rulle tilbake til 41.03 og alt ble bedre ;o) Men prøv heller den offisielle versionen ;o) BTW..mitt "problem" med service pakken var at noen av progsene mine ikke var helt kompatible. Fjernet disse og alt ble bra ;o) (progr var bla Asus drivere til skjermkortet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå