Gå til innhold

Digital Lyd På Xbox 360

axaver

Anbefalte innlegg

for dere kjappe: Ja jeg har lest: Hvordan koble opp konsollen med digital lyd

Jeg har Xbox 360 som dere sikkert har skjønt.

Nå skal jeg koble Xboxen opp med optisk kabel(riktig?)

til anlegget:

Logitech Z-5400 5.1 THX, DTS, 5 Satelitter og Subwoofer 310W RMS

hvilke kabel burde jeg kjøpe får å få god kvalitet.. jeg håper på en kabel som ikke koster mer en 300 kr men etter som jeg ikke vet hva disse kabelene ligger på så må jeg vel betale det det koster!

Tusen takk for svar :)

Edit: Denne http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=60043

?

Endret av axaver
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

ja lys er lys, det går ikke fortere, hvis du har en dyrere kabel

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

ja... som jeg sa... lys er lys, selv om du har en lommelykt til 1mill kroner så er ikke lyset bedre enn en til 10kr

Lenke til kommentar
ja... som jeg sa... lys er lys, selv om du har en lommelykt til 1mill kroner så er ikke lyset bedre enn en til 10kr

8087363[/snapback]

Heh heh, det ble en litt feil sammenligning. Skal love deg at det finnes forskjell i kvalitet på lommelykter ;)

Men som sagt tidligere, optisk er optisk. Ikke noe å bruke masse penger på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

8087363[/snapback]

Heh heh, det ble en litt feil sammenligning. Skal love deg at det finnes forskjell i kvalitet på lommelykter ;)

8091610[/snapback]

jo da, men prøve å si at lyset, ikke stryke osv.. lyset er jo fortsatt det samme..

Lenke til kommentar

8087363[/snapback]

8091610[/snapback]

jo da, men prøve å si at lyset, ikke stryke osv.. lyset er jo fortsatt det samme..

8092701[/snapback]

Vel. Dersom du forutsetter at de gir ut samme lysstyrke, men det vil ikke en lommelykt til 10 kr og en til 1 mill gjøre. Det er faktisk vanvittig stor forskjell på dette. Jeg har selv prøvd lommelykter fra surefire til flere tusen kroner, og dersom du ikke har sett en sånn lykt i aksjon selv, så kan jeg love deg at haka ville vært nedpå knærne.

Dette var veldig off-topic da.

ON-topic: Jeg har en monsterkabel til 600 kroner som jeg bruker på xboxen og synes lyden er helt super. Men jeg har også en billig kabel til 150 kr. som jeg har prøvd, og jeg kan vel ikke ærlig påstå at jeg hører særlig forskjell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...