Grievdus Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 husker for en tid tilbake da jeg så veldig mye på Tv serien "Steve" som gikk på tv3. noen som husker den? Savner den serien . noen som vet om den forstatt går på tv? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Aaah, han med brillene og bukseseler ? Savner også den serien, tror ikke den går på noe kannal desverre :S Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Serien, som heter "Family Matters" på engelsk går vel fortsatt i USA, men ikke i Norge såvidt jeg vet. Ser heller ikke ut som om det er gitt ut på DVD, så da må du nok bruke alternative måter å få sett serien på. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Serien, som heter "Family Matters" på engelsk går vel fortsatt i USA, men ikke i Norge såvidt jeg vet. Ser heller ikke ut som om det er gitt ut på DVD, så da må du nok bruke alternative måter å få sett serien på. 8087433[/snapback] husker at jeg gledet meg til å komme hjem etter skolen for å bare se den serien Lenke til kommentar
hanvar Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg husker i hvert fall at han som spilte Steve døde for få år siden.. Mener å ha lest noe om at familien hans derfor ikke ville at serien skulle sendes mer. Men er ikke sikker altså.. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg husker i hvert fall at han som spilte Steve døde for få år siden.. Mener å ha lest noe om at familien hans derfor ikke ville at serien skulle sendes mer. Men er ikke sikker altså.. 8087675[/snapback] vet du hva han døde av? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg husker i hvert fall at han som spilte Steve døde for få år siden.. Mener å ha lest noe om at familien hans derfor ikke ville at serien skulle sendes mer. Men er ikke sikker altså.. 8087675[/snapback] vet du hva han døde av? 8087682[/snapback] NEI! HAN ER IKKE DØD! Jeez! Jeg er lei av å måtte avkrefte det der Lenke til kommentar
Tobinor Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jaleel White som spilte Steve Urkel har ifølge imdb.com en rolle i Dreamgirls, så hvis han er død er det et under! Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Jaleel White som spilte Steve Urkel har ifølge imdb.com en rolle i Dreamgirls, så hvis han er død er det et under! 8087784[/snapback] bra å høre at han lever! slike rykter liker jeg ikke . men tenkte å sende en mail til tv3 så får vi se hva som skjer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Det hjelper nok fint lite å sende mail til TV3 ettersom serien gikk på TV Norge under kanalens velkjente Happy Hour-tider. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Serien gjekk både på TV3 og TV Norge. Så det kan no vere greit å sende mail til begge. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jaleel White som spilte Steve Urkel har ifølge imdb.com en rolle i Dreamgirls, så hvis han er død er det et under! 8087784[/snapback] bra å høre at han lever! slike rykter liker jeg ikke . men tenkte å sende en mail til tv3 så får vi se hva som skjer 8087831[/snapback] Håper du vill oppdatere oss når du får svar på mailen, savner serien jeg også. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Jaleel White som spilte Steve Urkel har ifølge imdb.com en rolle i Dreamgirls, så hvis han er død er det et under! 8087784[/snapback] bra å høre at han lever! slike rykter liker jeg ikke . men tenkte å sende en mail til tv3 så får vi se hva som skjer 8087831[/snapback] Håper du vill oppdatere oss når du får svar på mailen, savner serien jeg også. 8102178[/snapback] det skal jeg selfølgelig gjøre Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 bare for å oppklare .. han er ikke død .. er bare et nettrykte, og Mcgyver er heller ikke død.. Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Diiid aaaiiiii doo thaaat? Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 bare for å oppklare .. han er ikke død .. er bare et nettrykte, og Mcgyver er heller ikke død.. 8102983[/snapback] var det ikke sånn at Mcgyver spredde ut det rykte selv eller noe for å være i fred fra fansen? mener å ha hørt det Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 NEI! Gå her; www.richarddeananderson.com Han er i høyeste grad i kontakt med fansen! Lenke til kommentar
megosta Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Husker den serien... den var jo hysterisk morsom da! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 bare for å oppklare .. han er ikke død .. er bare et nettrykte, og Mcgyver er heller ikke død.. 8102983[/snapback] var det ikke sånn at Mcgyver spredde ut det rykte selv eller noe for å være i fred fra fansen? mener å ha hørt det 8103047[/snapback] hvem av de? Mcgyver eller "steve" ? Mcgyver er en som reiser på Sci-Fi-con's osv så det tror jeg neppe .. og ryktene om "steve"s død gjorde bare at han fikk jobber igjen... Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 bare for å oppklare .. han er ikke død .. er bare et nettrykte, og Mcgyver er heller ikke død.. 8102983[/snapback] var det ikke sånn at Mcgyver spredde ut det rykte selv eller noe for å være i fred fra fansen? mener å ha hørt det 8103047[/snapback] hvem av de? Mcgyver eller "steve" ? Mcgyver er en som reiser på Sci-Fi-con's osv så det tror jeg neppe .. og ryktene om "steve"s død gjorde bare at han fikk jobber igjen... 8104086[/snapback] tenkte på Mcgyver, men var bare et rykte jeg hørte engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå