H.M.Kongen Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Jeg tror jeg har sagt tidligere i tråden at The Big Lebowski var den mest siterbare filmen men etter og ha sett The Departed så må jeg si at de får dele førsteplassen..Utrolig mange fete replikker. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Så nettopp The Departed og må si at det var en del gode der. Her er en: "Marriage is an important part of getting ahead: lets people know you're not a homo; married guy seems more stable; people see the ring, they think at least somebody can stand the son of a bitch; ladies see the ring, they know immediately you must have some cash or your cock must work." Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Så nettopp The Departed og må si at det var en del gode der. Her er en: "Marriage is an important part of getting ahead: lets people know you're not a homo; married guy seems more stable; people see the ring, they think at least somebody can stand the son of a bitch; ladies see the ring, they know immediately you must have some cash or your cock must work." 8501079[/snapback] Haha, husker den når du sier det. Klassiker. Lenke til kommentar
Gnotten Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Det må være Gudfaren eller Casablanca. Scarface eller Monty Python and the holy grale er også filmer som jeg vil tro er blant de mest siterte. Men seriøst, jeg vedder på at Casablanca er den mest siterte filmen noensinne. Det må den være. PS: Jeg googla litt, og jeg fikk mange treff som bekreftet dette. Bare søk på "most quoted movie" eller lignende. Endret 30. april 2007 av Badfellah Lenke til kommentar
Drakan Wolf Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Det er jo kun fra en serie.. Men en av de beste Sci-Fi seriene som eksistere: KOSH: "The avalanche has started it's to late for the pebbles to vote" Lenke til kommentar
karamasov Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg siterer Top Gun daglig. Tonnevis av gode kommentarer i den filmen. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg siterer Top Gun daglig. Tonnevis av gode kommentarer i den filmen. 8518664[/snapback] Unnskyld, ikke at jeg ikke liker filmen. Men hvordan klarer du det daglig? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 You can be MY wingman ANYtime..hirr, hirr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå