.dat Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Det funker fint med 1 GB ram, når man kjører Vista. 8089240[/snapback] Yep, om man ikke gjør noe annet en å sitte i Vista. Les denne artikkelen. Lenke til kommentar
Gega Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Det funker fint med 1 GB ram, når man kjører Vista. 8089240[/snapback] Yep, om man ikke gjør noe annet en å sitte i Vista. Les denne artikkelen. 8089570[/snapback] Jo, men nå var dette en gaming pc og det er jo ikke akkurat det han skal bruke den til da...jeg mener også at vista fungerer helt fint med 1024mb ram...han kan jo hive inn mere etterhvert også..noe som er en helt enkel operasjon å gjøre selv. Gega Lenke til kommentar
andylove Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hei!Fant først denne siden her i dag å må sei at her har ej gått glipp av nokke, genial side! men nokk off-topic Skal kjøpe meg en bærbar-pc for første gang, har en pc fra før men ingen bærbar! Desse kriteriene her må ej sette : MINIMUM 1gb ram Vil ha ca 15" skjerm Minimum 100gb harddisk Best mulig prosessor, har 0 peiling på det igrunn.. Bra skjermkort Aller helst Dvi-utgang, visst ikkje må den ha Vga Ting ej skal bruke pc`en til : Internett Spill (ingen som trenger bra grafikk) Koble den til plasmaen for å sjå HD-filmer (720p) og alle andre sort filmer. Håper dere kan komme med mange tips og anbefalinger ettersom jeg MÅ bestille pc`en før klokken 2 i morgen! 8086895[/snapback] Anbefaler deg en MAC i grunn. Husk at du fint kan kjøre Windows miljø på en MAC uten tap av ytelse. Lenke til kommentar
Jensen84 Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 blir ingen gaming-pc på meg, til spilling bruker jeg 90% xbox 360 og ps3 (fra og med 23 mars) Men vil gjerne ha en best mulig pc til en overkommelig pris, aller helst acer igrunn..vet ikke helt hvorfor men tror det er det beste merket ej kan få kjøp på expert. En ting ej tenkte på, av dei 2 pc`ene jeg spurte om litt over så ble det sagt at den ene ikkje var mulig å koble til tv, stemmer dette? synst det var rart siden det var windows media center på den?? Har utsatt avgjørelsen til i morgen ettersom jeg er så usikker Så dere er VELDI velkommen til å komme med forslag =) Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Denne.... Er temmelig sikker på at de ikke har den på expert, men den vil i det minste klare en god del spill har også TV tuner med fjernkontroll Vurderte denne helt til jeg fant ut at jeg skulle legge mer penger i laptopen min Lenke til kommentar
Jensen84 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Har bestillt denne : Acer TM 4233WLMi http://www.nextshop.no/aspx/loginVnet.aspx...d6275&plid=6275 er dette ett bra kjøp? hva bør jeg evt oppgradere?? posetive/negative ting med den? Lenke til kommentar
Gega Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 bra pc det der...hiv på en 1024 minnebrikke etterhvert og du har en kjempepc.. Gratulere med valget...ikke dum den der Gega Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå