JudaPriest Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 Har nå fått min Duron 1000 i hus. Når jeg skulle låse opp multipilern merket jeg at det var 5 L1 broer ikke 4 som på de gamle! Hva gjør jeg nå? Låser opp de fire første eller alle 5. Eller er det nå noe nytt?? Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 Det er 5 L1 broer fordi det er den nye Morgan coren. Bare lås opp alle 5 du. Men vær forsiktig hvis du ser at broene er laserkuttet, da må du ikke bruke blyant (unless you want to render your cpu usless :smile: ). Finnes utallige guider på nettet der det blir beskrevet hva du må gjøre og hva du må bruke. Om broene ikke er laser kuttet (Har aldri sett en Duron med morgan core før) er det bare å sette i gang med blyanten :wink: Lenke til kommentar
JudaPriest Skrevet 22. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2001 Nei broene er ikke laser kuttet. Skal sette igang senere i kveld, ønsk meg lykke til. Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 Quote: On 2001-12-22 16:19, JudaPriest skrev:Nei broene er ikke laser kuttet.Skal sette igang senere i kveld, ønsk meg lykke til. Lykke til! :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå