OleBrumHonning Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 hei har nettopp kjøpt meg z710i og tenkte å koble dette til enheten hbh-608. Dette har vært vanskelig selv om mob er slått på synlig og bluetooth slått på. Likevel får jeg ikke kontakt, noen tips? Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Det er håndfrien som må være synlig, ikke telefonen. For å gjøre min håndfri synlig må jeg holde på-knappen inne helt til den blir synlig for telefonen. Mulig det fungerer på samme måte på din? Lenke til kommentar
OleBrumHonning Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 når jeg holder inn på knappen inn lenge slår jeg av enheten Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Dersom enheten allerede er påslått ja. Men når enheten er avslått, må du holde den inne når du skrur den på. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 På noen bluetooth handsfree så må man holde inn + og - knappene i ca 5-10 sekunder for å sette den i søkemodus for å få installert den på tlf. Da begynner lysene på handsfree'n også å blinke med de forskjellige fargene som den har. Har du ikke manualen til handsfree'n? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå