Gå til innhold

Skal ha ny mobil/pda. Minijack er et must.

Anbefalte innlegg

Hei.

Skal ha meg ny mobil og jeg bruker denne til musikk dagen lang... Men min w800 begynner og slite siden inngangen til headset er utslitt! Så nå trenger ny mobil... Har noen få kriterier:

-minijack innebygd i telefonen.

-minimum 2 megapixel kamera.

-støtte for utviding av minne eller harddisk på minimum 1 gig hvis den ikke støtter utviding.

-gjerne ikke altfor stor...

-wma støtte

- kan godt være pda!

Takker på forhånd for all hjelp!

Fant en ny nokia, men skulle gjerne hatt sony ericsson, siden jeg er fornøyd med de :p

Edit: begynt å lure litt på Pda også... Noen som vet om Pda med samme kriterier til maks 4000? Kan oppdatere med abbonement eventuelt...

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den har ikke minijack ;)

Hvis noen er i tvil om hva minijack er... Så er det den pluggen som man kan stappe høretelefoner inni. Denne må være innebygd i mobilen...

ikke rettet mot deg 3evel... Bare fant ut at mange venner jeg spurte ikke visste hva det var (rimelig oppegående pc folk) så tenkte jeg kunne legge det til her sånn at kanskje flere kan hjelpe :p

Men da altså, minijack'en må være innebygd i mobilen, dette er essensielt siden de adapterne sliter på pluggen i mobilen! Min w800 sliter med lading til og med! (har slitt ut porten ;) )

Lenke til kommentar

Likte denne! Men et spørsmål til den... Står at den støtter maks 4gig... Men nå har det jo kommet minisd brikker på 4gig, tror du den støtter 8 gig, men de skrev fire siden det var største tilgjengelige før?

Edit: den kunne man ikke ringe med! hvorfor legge den under mobiler da?

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Det er lett å få kjøpt overgangskabler fra pop-port/fast-port/whatever til 3,5mm minjack. Trengs kanskje en bedre oversikt over dette i prisguiden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...