Proxer Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Heisann Jeg har akkurat Kjøpt Mitt Nye A8N32-sli deluxe, kan ikke bruke Min amd athlon 4600+ X2 på hovedkortet. men min 3700+ fungerer. Leste noe om at jeg kunne finne en Ny og bedere Bios sånn at jeg kan bruke den ? Noen som vet hvor jeg kan finne dette ? Mvh Proxer Lenke til kommentar
Makky Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 På hjemmesiden til asus..... Der hvor du finner alle andre drivere. Lenke til kommentar
Proxer Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Har sette der men har ikke peiling på hva hva jeg skal velge :S og har ikke peiling på hvordan (flau) Mvh Proxer Lenke til kommentar
Makky Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 http://support.asus.com/download/download....SLanguage=en-no Så velger du bare kategori, socket og modell. Lenke til kommentar
Asllat Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 heisann:P jeg har akkurat samme problem, har lasta ned ny bios. Men det jeg ikke vet er at korson man skal få den til å fynke^^ Lenke til kommentar
Proxer Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 ja. samme her har lasta ned de greian der nå...men vet ikke hvordan jeg skal bruke det...har ikke peiling på sånt :S Lenke til kommentar
Asllat Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 ja. samme her har lasta ned de greian der nå...men vet ikke hvordan jeg skal bruke det...har ikke peiling på sånt :S 8091146[/snapback] Tror vi er ganske like Lenke til kommentar
Proxer Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 ikke vet jeg hvilken jeg skal velge heller Har socket 939 A8N-Sli deluxe men vet ikke hvilken versjon jeg skal velge. Noen som kan si meg hvilken ?? takk for alle svar. Mvh Mike christensen Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Bruk ASUS prob, den innstallerer inne i windows. -Dere er også velkommen til "Den store ASUS A8N-SLI tråden" https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=351688&st=4800 Lenke til kommentar
Asllat Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 sitter enda fast Korson er det best og enkleste å få ny BIOS? Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Last ned ønsket bios fil fra asus nettsiden. Dette er en zip fil hvis jeg ikke husker feil, som må pakkes ut. Bruk så asus update og velg "flash from file", du benytter deg da av bios filen som ligger på hardisken din i valgt mappe, det er en *.bin fil. Da gjør Asus update jobben selv i windows. Meget enkelt og brukervennelig Lenke til kommentar
Proxer Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Har gjort dette..men vet ikke om det var riktig versjon. kan fortsatt ikke bruke min Amd athlon socket 939 4600+ x2 Noen som kan gi link til den riktige versjonen ?? Og det står bare "update bios from a file" BTW dette er denne jeg har Prøvd : A8N32-SLI Deluxe BIOS version 1303 1- Improve the compatibility with some external SATA storage HDD. 2- Change Asus logo. Mvh Proxer Endret 7. mars 2007 av Proxer Lenke til kommentar
Proxer Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 F heller dette er den største dritten ever. Noen som vet om noe mere jeg kan gjøre ? Mvh Proxer Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Du skal laste ned denne biosen, på vanlig måte , ikke gjennom asus liveupdate. Du skal lagre den på pc'en din. du skal åpne live update og bruke "update from file" valget, og browse deg fram til filen du tidligere har lastet ned og lagret på hardisken din. Det er da en *.bin fil, mulig du også må velge en image fil som skal være logoen når du booter. Dette SKAL være veldig enkelt. Lenke til kommentar
Proxer Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Hvor finner jeg dene image filen ?? Det kommer unable to read BIOS image. hva skal jeg gjøre da ? Mvh Proxer Endret 17. mars 2007 av Proxer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå