Maeuen Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Et bilde jeg er ganske fornøyd med. Skulle ønske jeg hadde brukt litt lavere blenderåpning på det, men hadde nettop fått digitalkamera og kjørte automatisk og blenderåpninga havnet på 11. Har ikke redigert det, har en som jeg har redigert, men syns bildet var finest uten. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Var litt tamt uten bildet, men ellers bra! Lenke til kommentar
Maeuen Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Haha, enig. hvor ble det av tro? la det ved. prøver igjen. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg synes fargen på planten blir litt for lik bakgrunnen, og at de to røde bladene virket litt dominerende på bildet. Ellers var det fint fokus og en fin plante! Lenke til kommentar
Maeuen Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 ja, det med fargen har jeg tenkt på, men bladene har jeg ikke lagt merke til egentlig. Takk for feedbacken Er litt i slaget i kveld, så jeg laster opp et til. Det her er heller ikke gjort noe med på pc. Er egentlig ikke så flink til å redigere. All feedback taes imot med takk. Æsj, jeg legger ut enda en til, for å understreke blomsterfetisjen min. Siste er av en blomst som jeg så i Birkenau II, som jeg tok med pappas gamle FTb, og scannet på en elendig scanner, men man ser bildet iallefall. Syns selv det ble ganske kult med veldig lav bleneråpning og fokusen midt i blomsten. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Kommenterer nå den siste posten din. Det første bildet var egentlig bra, men fokus var ikkke optimalt. Noen deler av planten ble ufokusert, og det er ikke akkurat heldig. Det andre bildet ble egentlig litt rart. Dårlig kvalitet, dårlig "ramme" og store hvite og grønne prikker ødelegger bildet. Lenke til kommentar
Maeuen Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Grunnen til kvaliteten på det andre er som sagt at jeg scannet med en elendig gammel scanner, og ramma er rett og slett pga jeg ikke har klippet det til etter jeg scannet det inn. Takk for svar Lenke til kommentar
Tore Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) men likevell litt uskarp, fokus kunne vært bedre, men jeg likte det litt likevell vet ikke hvorfor... Litt sånn... Out of place der tua står... Endret 7. mars 2007 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå