Zhiven Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Har et eldgammelt VHS-videokamera. Dette dro jeg med meg til USA i god tro om at jeg kunne legge det inn på min relativt nye PC når jeg kom hjem ved hjelp av kabler jeg allerede hadde kjøpt, et VHS->MPEG program og TV-inngangen på skjermkortet. .....helt til jeg kom på at jeg ikke hadde TV-inngang på kortet mitt, kun TV-ut. Så...er det noen som vet om det finnes noen eksterne "devicer"(f.eks. USB) jeg kan kjøpe slik at jeg kan legge VHS-filmer inn på PCen? Mange takk! Lenke til kommentar
goli4th Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Har et eldgammelt VHS-videokamera. Dette dro jeg med meg til USA i god tro om at jeg kunne legge det inn på min relativt nye PC når jeg kom hjem ved hjelp av kabler jeg allerede hadde kjøpt, et VHS->MPEG program og TV-inngangen på skjermkortet. .....helt til jeg kom på at jeg ikke hadde TV-inngang på kortet mitt, kun TV-ut. Så...er det noen som vet om det finnes noen eksterne "devicer"(f.eks. USB) jeg kan kjøpe slik at jeg kan legge VHS-filmer inn på PCen? Mange takk! 8086341[/snapback] Denne kan nok benyttes, men er et tv-kort samtidig. Finnes nok andre typer også. Men du må regne med at lyd og bilde ikke er synkronisert. Det har ihvertfall jeg hatt problemer med når jeg spiller over analogt til pc'en. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=323238 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå