idos Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 De er koblet med trådløst nettverkskort. Er det en annen måte å overføre større mengder data på? Leste et sted om noen som brukte Firewire/1394-tilkoblingen til dette. 8097368[/snapback] Med trådløst system er det bare å smøre seg med tolmodighet.... er du heldig så får du max 25 mbit/s... eller ca 3 MB/s bruker du gigabit så får du oppmot 300mbit eller nesten 40 MB/s... Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg hadde faktisk samme problemstilling som trådstarter, og fikk til å dele filer fra min bærbare til den stasjonære. Dessverre går det ikke den andre veien. Den bærbare finner ikke den stasjonære, selv om jeg har delt filer, kjørt '\\ip-adresse' og hele hurven. I tillegg (med fare for at jeg whiner) overføres filene ekstremt treigt. En mappe på 1,5Gb anslås å bl ferdig etter 80-90 minutter, noe som tilsvarer 0,3 Mbit i sekundet. Dessuten tar det også veldig lang tid å browse gjennom filutvalget på den andre maskinen. Noen tips? Lenke til kommentar
carbon_nisse Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Last ned network magic på begge maskinene, det virker gratis i en måned... er helt konge ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå