bollemakern Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hei jeg skal kjøpe ny strømforsyning og lurte på om DENNE passer til mitt Asus a7n8x-deluxe hovedkort som visstnok er vanlig atx. Ble bare litt forvirra med disse atx [2.2], [2.0] osv spesifikasjonene. Lenke til kommentar
bollemakern Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Ingen? Skal kjøpe strømforsyning i dag Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Jeg ville ikke vurdert Coolermaster power, en ting er at de bråker relativt mye, en annen er at kvaliteten er i beste fall middels. Man må gjerne ut med litt mer cash for å få et godt power Og ja, den passer til hovedkortet - det gjør stort sett alle ATX power. Endret 6. mars 2007 av PerUlv2 Lenke til kommentar
c-man Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Anbefaler Enermax Liberty 500w, modulære kabler, stabil, god spenning. Eneste minuset er prisen da... Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) OCZ er ett bra valg vil jeg tro. Da hindrer du kabelkaos samtidig OCZ i prisguiden Endret 6. mars 2007 av Kandalf Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Tagan og Seasonic er også meget bra - særlig Seasonic. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 -KAN- vel være en fordel å oppgi hvilke komponenter du har. Er vel ingen grunn til å kjøpe en 8-900 kroners PSU på 500W+ om du bare trenger 300W... Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Kan sterkt anbefale Enermax Liberty 400W. Dette leverer mer en den oppgitte effekten og har modulære kabler. Hos PCutstyr koster dette rundt 660 kr såvidt jeg husker, og man skal lete lenge for å få et så stabilt og modulært PSU til den prisen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå