Jankee Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Denne TVen skal gå i kompaniskap med ein MediaCenter, så kvaliteten på TV-tuneren har lite og sei, det same har kvaliteten på høgtalarane då det vil stå isaman med ein Denon / B&W-anlegg Krav: Pixelmapping 1:1 på signal frå PC HDMI eller DVI-kontakt (eventuelt begge) scart, compositt, component I tillegg har min bedre halvdel ein del ekstra krav: Ikkje større bredde enn 92-93 cm ( altså høgtalere på sida er uaktuelt) 12K er ca maksgrense og eg tar heller ein ekstremt god 32" til 12k enn ein ok 37" Lenke til kommentar
C0rt3z Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Ta en titt på noen samsung-tver. Jeg tror du kan få le32m71b til omtrent den prisen du snakker om (ikke drep meg om jeg tar feil ). Den har utrolig bra bilde og har alle de kriteriene du stiller, unntatt at jeg tror ikke høytalerene suger på den, heller ikke tv-tuneren. Men det kan du veil leve med:p Lenke til kommentar
skyggefreaken Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Her finner du endel tester av 32-tommere i den prisklassen Lenke til kommentar
Jester7 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Sjekk ut Fujitsu Siemens sin 40-tommer. Slankere enn en del 37". Koster ca 10.000. Har 2 HDMI og 1:1 pixelmapping Tror den er ca 97 cm bred. Ramme i børstet aluminium. http://minhembio.com/produkt/128975 Endret 6. mars 2007 av Jester7 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Ta en titt på noen samsung-tver. Jeg tror du kan få le32m71b til omtrent den prisen du snakker om (ikke drep meg om jeg tar feil ). Den har utrolig bra bilde og har alle de kriteriene du stiller, unntatt at jeg tror ikke høytalerene suger på den, heller ikke tv-tuneren. Men det kan du veil leve med:p 8087259[/snapback] Tror ikke den samsungen har 1:1 pixelmapping. Men det er jeg ikke helt sikker på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå