Toppris Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hei, ett problem jeg stadig får er når jeg er på Ventrilo, er alt bra. Men når jeg så skal inn på Counter-strike, hender det at mikrofonen skurrer noe vannvittig! Noen som vet hva som kan være problemet/løsningen? Vet ikke om dette skal under denne seksjonen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Tja. Er det hodesett? Integrert lydkort? Lydnivåer på maks 70%? Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Headset ja, Icemat Siberia - nylig kjøpt. Skjedde alikevel på mitt gamle headset også. Integrert lydkort på hovedkort ja. Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Bump, vil ha svar Sitter med kompissen min som har samme headsett og samme problem. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Skype surret og hadde problemer når jeg brukte det i spill. Løsningen er å ha flere CPU kjerner og prøve å tvinge separat affinitet for programmene du kjører og se om det blir bedre. Sist gang jeg gjorde dette ble Skype en god del bedre... Er ikke alltid Windows kan å prioritere korrekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå