hmmmm Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Har denne DVD-rommen på den nye datan min, men jeg lurer på om det er no galt med den. Jeg tok den CD-Speed saken i Nero, og på en full 700mb cd hadde den kun en gjennomsnittsfart på 20x og det var vel omtrent gj.snittet også tror jeg. Max var den kanskje 21x eller noe. Prøvde også en orginal audio cd. Der hadde den en gj.snittsfart på 16x. Prøvde¨å teste DVD-Speed,men når jeg starta stod det bare "read-error" eller noe. De funker å spille av da. Men jeg lurer på om det er noe galt med den eller om det kan være noen instillinger som er feil eller noe slikt. Jeg har Win XP, og jeg sjekka om DMA var enabled, og det var den. Lenke til kommentar
hmmmm Skrevet 9. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2002 Prøvde forresten CD-Speed med de samme cd'ene med LG brennern min (40x, 12x, 40x). Der gikk det som det skulle. Der var den akkurat på 40x på begge cd'ene. Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Du må kanskje aktivere IDE kontrollerne dine. Gå inn på kontrollpanel-system-enhetsbehandling, trykk på kontrollere(IDE/ata osv)Høyreklikk på primær, velg egenskaper-avanserte egenskaper. Her må det stå i overføringsmodul: DMA hvis tilgjengelig. Gjør det samme på sekundær. Fungere ikke det så kan dvd spilleren din være ødelagt. Lenke til kommentar
hmmmm Skrevet 10. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2002 Jeg har satt på "DMA if possible" på alle, men på Device 1 på både primary og secondary funker ikke DMA.. den funker på device 0 på begge. men hvordan vet jeg hvilken device DVD-rommen min er på? Lenke til kommentar
hmmmm Skrevet 12. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2002 Please svar da! tenger hjelp! sorrry at jeg posta denne i feil forum. Så først etterpå at det var et forum som het "lagringsmedier".... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå