Uglegutt Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Noen som har gjort dette før og som kan hjelpe meg? Har tenkt å modde spenninger i bios. Har hørt mye fælt om hva som skjer når det går til hel****. Poster derfor bilder med alternativer for hvordan man kan gjøre det. Først: link se på markeringene, kan jeg endre på volt i grønt og rødt felt, eller må jeg lage ny vid i blått felt? alternativ 1: Link eller alternativ 2: Link Eller er jeg helt på jordet og bør ligge unna? Har laget en boot cd med aternativ 1 bios, men ville høre litt på forumet før jeg flashet. Takker for svar, helst av folk som vet hva de snakker om Klarte ikke å bruke img formateringnår jeg postet... sorry Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Ingen som har noen formeninger?! Lenke til kommentar
DoubleT091 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Skjønner ikke hvorfor du holder på med det prog'et der jeg. Kan du ikke bare sette opp volten i BIOS? Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 er redd du ikke kan stille f. eks. volt, timings, clocks osv. i BIOS. må gjøres fra win Lenke til kommentar
DoubleT091 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 er redd du ikke kan stille f. eks. volt, timings, clocks osv. i BIOS. må gjøres fra win 8109969[/snapback] Hvorfor det? Sugent HK? Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 så vidt meg bekjent finnes ikke hker man kan gjøre det fra Lenke til kommentar
DoubleT091 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 så vidt meg bekjent finnes ikke hker man kan gjøre det fra 8110007[/snapback] Du kan gjøre det fra mitt da din sau (P5B Dlx) Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 ok. akkurat hva slags valg har du da innen skjermkort?? sau faktisk Lenke til kommentar
DoubleT091 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Ikke kødd a.. Skjermkort?? Næmen dasåå, LoL, så ikke det jeeg Lenke til kommentar
DoubleT091 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jaa, skal huske på det du Lenke til kommentar
lommerusk Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Har du sett denne tråden? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=646291&st=0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå