Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Data'n henger seg..... [Problemet ikke løst..]

Anbefalte innlegg

Min stasjonære pc har bynt å hengee seg å da må du bare dra ut ledningen for å få slått den av :S Men så har jeg formatert endeel ganger nå og da har jeg sletta ALLT... Men fortsatt så henger den seg like ofte og like sykt.... Kan noen hjelpe meg med mitt problem?

Endret av volvo240_r
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Testa det å.. Det funket heller ikke da desverre :/

8090062[/snapback]

Det kan kanskje hjelpe om du gir oss litt meir informasjon om laptopen din.

Kva merke den er, om det er noko ekstrautstyr på den, om du har installert noko nytt på den i det siste før den begynte med heng.

Dersom maskina heng seg etter at du har boota på den ultimate boot cd som du fekk link til over, så er det meir eller mindre garantert at det er hardwarefeil. I såfall bør du kontakte leverandør/produsent sin support og få den reparert.

Lenke til kommentar

For det første det er ikke enlaptop.. :p Stasjonær pc.... Jeg har bygd den selv for 2-3 år siden ca.....

Har hatt den i ca 3 år til sommeren men har byttet div deler.....

Hdd'r: 2x 300Gb Maxtor 2x500Gb Samsung

Cpu: AMD Atholon 64 3500+ 2.2GHz Socket 939

Ram: TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB

strømf.: Hiper 580W

Dvd Brenner: Plextor PX-716SA S-ATA

Dvd Rom: Pioneer

skjermkort: er litt usikker... ATI ......

Lenke til kommentar

3 år gammel, da har du nok ingen garanti... Og vis du ikke får testet minne og harddisk, må du nok gjøre det "manuelt". Dvs du må prøve å ta ut diverse komponenter til å se om pc'en fungerer, dette er lettere om du har to ram brikker og to harddisker. Da tar du bare ut den ene og ser om den andre fungerer, og omvendt. Vis du har kun en ram brikke eller kun en harddisk, må du prøve å bytte komponenten med en annen. Anbefaler deg å bruke antistatisk armlenke når du driver med slikt arbeid, eventuelt få en dyktig person til hjelpe deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...