Gå til innhold

Spørsmål ang. kjøp hos playback-europe.com

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe M-Audio Axiom 61, og playback-europe har uten tvil best pris på dette. Men jeg har et par spørsmål angående kjøp her:

-Det står at frakt og norsk moms er inkludert i prisen. Får jeg da dette ferdig levert til Norge for prisen som er oppgitt?

-Blir det i så fall tolla, slik at jeg må betale tollavgift (det må man jo f.eks med Pixmania), eller er dette også inkludert?

-Har sound1.no noe som helst krav om å matche prisen fra playback-europe?

Generelle erfaringer og annen nyttig informasjon mottas også med takk. Takker på forhånd for svar. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Jeg er også interessert i å prøve disse, ringte de og spurte om prisen. De sa prisen vi ser på web er endelig, dvs ingen ekstra gebyrer til Norge. Kan dette virkelig stemme? Om jeg bestiller så må jeg betale på forskudd og om jeg ender opp med masse gebyrer når pakken kommer hit er det jo jeg som tar all risiko.

Er det noen andre som har bestilt fra disse?

Lenke til kommentar

På siden deres står det:

Note to the Norway and Swiss residents, for any deliverable order in Norway or Switzerland, Playback invoices the products net of VAT, you will have to pay the local VAT to UPS at the delivery time.

Dette betyr vell at prisene er oppgitt inkludert 25% moms, men du ikke betaler momsen til playback-europe, men direkte til ups når varen leveres. Da må du helt sikkert betale fortollingsgebyret selv også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...