Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Ny mobil med mp-3

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger:

Funksjoner:

-Kalender: Ikke nødvendig

-GPRS: Ikke nødvendig

-EDGE: Ikke nødvendig

-Email klient: Ikke nødvendig

Form:

- Vanlig

-Vekt: Bare den ikke veier sinnsykt mye

-Støt/sprut/støv-sikker: Nei

Skjerm:

-Fargeskjerm: Ja

-Størrelse på skjerm: Ikke viktig

-Touchscreen: Nei

Pris:

-Jeg har mellom 0 og 2000/3000 kroner til rådighet.

-Med abonnementsbinding: Hadde vært kjekt med en jeg kunne overført mitt gamle abbonnement til.

-Hvis med aboment, hvilket: Djuice AllStar

Diverse:

-Merke: Ikke noe spesiellt, men heller litt mot SE

-Kamera: Ja

-Videokamera: Ja

-Symbian: Ikke nødvendig

-Infrarød port: Ikke nødvendig

-Blåtann (Bluetooth): Ja

-Internminne: Kunne tenkt meg en med litt god plass, eller med plass til minnekort

-Minnekort?: Ja

-MP3: Ja

-Radio: Ikke nødvendig

-UMTS: Ikke nødvendig

-Triband: Ikke nødvendig

-wLAN: Ikke nødvendig, men virker morsomt :)

- Mulighet for GPS: Ikke nødvendig

- Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: Ikke nødvendig, men sier ikke nei takk

-Batterilevetid: Ikke viktig

-Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag?: Trenger en telefon som jeg kan bruke til det meste, slik som SMS og ringing. Kunne godt tenkt meg en som kunne erstatte Mp3-spilleren min, slik at jeg får litt bedre plass i lommene. Er ikke veldig vitkig med mye dill ment for profesjonell bruk/buisniess.

Endret av Solar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Greia er jo at jeg gjerne vil ha noen anbefalinger, og noen ideer til hva som kunne passe for meg. ;) Prisguiden har heller dårlig dømmeevne.

8085722[/snapback]

Sony Ericsson W850i :Du får med minnekort (512 MB tror jeg) USB kabel og headsett. Det er ikke den mest peneste mobilen heller.

Nokia 6233 :Pen, fin og bra lyd. husker ikke hva som følger med, sjekk www.elprice.no

prisene ligger på ca. 3000-4500 (telebutikken.no har/hadde tilbud på w850i for 3750,- kr)

----------------

kanskje for dyrt for deg?

Samsung E900 :Deilig mobil, bra kamera (2mpx) med føle knapper (touch knapper) BRA DESIGN (følger med USB kabel) 80MB intern minne

Nokia 6288 :Fin mobil, fikk en terningkast 5 fra amobil.no følger med minnekort 512 MB tror jeg

prisene ligger på ca. 2500-3000 (hadde ikke betalt mer enn 2.900 for disse to) Har samsung e900, just love it....

www.elprice.no

www.lefdal.com

www.elkjop.no

www.siba.no

www.spaceworld.no

www.telebutikken.no

www.telehuset.no

(kommer ikke på noe mer)

på elprice står det hva som følger med i esken på de fleste mobilene.

Endret av MercedesMotor
Lenke til kommentar
Sony Ericsson W850i inv_biggrin.gifu får med minnekort (512 MB tror jeg) USB kabel og headsett. Det er ikke den mest peneste mobilen heller.

du får med hele 1gb! ;) syns den ser bra ut jeg.

ellers har du jo W810i som er litt eldre, men litt billigere, med veldig god lyd!

begge har kamera på 2mpx, men W810i har autofokus! det kan gjøre stor forskjell på bildene!

ellers er noen forskjeller at W810i har edge mens W850i har 3g. W810i har walkman 1.0 og W850i 2.0. W850i har track ID som ikke gjør noen vesentlig forskjell, men er jo litt gøy.

det er alt jeg kommer på i farten. du kan jo sammenligne dem på sony ericsson sin hjemmeside.

lykke til! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...