Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

The Experience: Blir det OC NM i år også og når er påmelding frist

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Det blir OC NM i år også. Vi skal grille Stoolman ved første mulighet og publisere litt informasjon rundt dette.

I fjor på HWLAN så ble ikke arbeidsområdet til OC gjengen optimalt synes jeg selv, så i år håper jeg at vi kan få bedre område for de av dere som deltar på OC NM, samt at det blir mer attraktivt for de som vil se på. :)

Lenke til kommentar
Det blir OC NM i år også. Vi skal grille Stoolman ved første mulighet og publisere litt informasjon rundt dette.

I fjor på HWLAN så ble ikke arbeidsområdet til OC gjengen optimalt synes jeg selv, så i år håper jeg at vi kan få bedre område for de av dere som deltar på OC NM, samt at det blir mer attraktivt for de som vil se på. :)

8357815[/snapback]

*hvor* i landet er det dette pleier å bli hodt?

Lenke til kommentar

8357815[/snapback]

Kan ikke si annet enn at jeg og mange andre med meg som driver med overklokking gleder seg.... :yes:

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...