The Ghost Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 Hei Blir det OC NM i år også med masse fete premier Om det blir som jeg regner med når blir evnt. på meldingsfrist og hva av HW vil bli benyttet ? Mvh en ivrig en Lenke til kommentar
_nicholas Skrevet 6. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Syntes å huske å ha sett at de skulle prøve å få til det... Endret 6. mars 2007 av R4Z3R Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2007 Det høres jo bra ut .... Gleder meg skikkelig nå, håper å komme med i år Men de som sitter emd info da den kommer om HW som skal brukes vil jeg gjerne vite hva det blir Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 7. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 Informasjon kommer så fort det er tilgjengelig. Take it easy people. :!: Vi har kommet godt i gang, men er ikke på det nivået av detaljinformasjon enda. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 7. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 morsomt "ja det blir nytt lan" går noen dager så skal alle ha info om alt XD ttt Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Gratulerer med seieren i fjor da Oysfaerg Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 Det blir OC NM i år også. Vi skal grille Stoolman ved første mulighet og publisere litt informasjon rundt dette. I fjor på HWLAN så ble ikke arbeidsområdet til OC gjengen optimalt synes jeg selv, så i år håper jeg at vi kan få bedre område for de av dere som deltar på OC NM, samt at det blir mer attraktivt for de som vil se på. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 17. april 2007 Rapporter Del Skrevet 17. april 2007 Det blir OC NM i år også. Vi skal grille Stoolman ved første mulighet og publisere litt informasjon rundt dette. I fjor på HWLAN så ble ikke arbeidsområdet til OC gjengen optimalt synes jeg selv, så i år håper jeg at vi kan få bedre område for de av dere som deltar på OC NM, samt at det blir mer attraktivt for de som vil se på. 8357815[/snapback] *hvor* i landet er det dette pleier å bli hodt? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 17. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. april 2007 på hwlan ifjor på fornebu i år i vall hall tror jeg det het, emn det er like ved OSLO det og Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 Det blir OC NM i år også. Vi skal grille Stoolman ved første mulighet og publisere litt informasjon rundt dette. I fjor på HWLAN så ble ikke arbeidsområdet til OC gjengen optimalt synes jeg selv, så i år håper jeg at vi kan få bedre område for de av dere som deltar på OC NM, samt at det blir mer attraktivt for de som vil se på. 8357815[/snapback] Kan ikke si annet enn at jeg og mange andre med meg som driver med overklokking gleder seg.... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 enig med du i den Aspstein Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Dere er ikke glemt - både Stoolman og undertegnede har hatt en del å gjøre i det siste, men snart vil det komme mer info om OC NM på The eXperience 2007. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 26. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Men de som kommer emd i OC NM for de gratis inngang til LANet som ifjor ? Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 27. april 2007 Rapporter Del Skrevet 27. april 2007 Slutt og send meg pm og innbox om ocNM gutter, jeg vet ikke en pøkk om dette, gleder meg som dere, men vet ingenting om showet jeg heller........ Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 27. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. april 2007 Hvem har sendt ? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 27. april 2007 Rapporter Del Skrevet 27. april 2007 Ikke jeg Nassuz: Du får ta det som et komplement at alle går til deg for å få svar på ting Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 27. april 2007 Rapporter Del Skrevet 27. april 2007 Hehe det er bra Nassuz.... Jeg har fått et par henvendelser jeg også. Men det som jeg kan si først som sist er at det ikke er noen som vet noenting som helst. :!: Så det er det vi vet til nå... ehh ja ingenting altså. Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 Bare la det skje så hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg