GoBu Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Boss powerpackHar tenkt å kjøpe meg bil stereo. Lurte på om noen har noen kommentarer til denne pakken? Lenke til kommentar
epifant Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) 3000 for hele den pakka vil si i underkant av 750 kr per komponent... Noe som i mine øyne er ok dersom du bare er ute etter noe som har litt mer trykk og nivå enn originalanlegget i en litt eldre bil. Men du kan garantert få bedre lyd til samme penger. Selv ville jeg kjøpt en cd-spiller til 1500 og et par fremhøyttalere til samme pris, og ventet med sub og forsterker til du kan legge ca. like mye penger i det. Da vil du få bedre og bedre lyd etterhvert, uten å måtte kaste/selge komponentene du allerede har kjøpt. Dessuten sparer du deg sannsynligvis for litt frustrasjon over at forsterkeren kanskje svir basselementet, diskantene på 6x9-tommerne, spilleren tar kvelden e.l. Billige komponenter er stort sett billige av en grunn... Som et begynneranlegg er det "greit nok", men jeg ville som sagt heller lagt tilsvarende sum i kun spiller og fronthøyttalere Mitt forslag: - Alpine CDE-9873RB, 1495,- fra Eltek - Peerless Resolution 6", 1398,- fra Eltek Og ettersom du bestiller for over 2000 kr over nett, sender de fraktfritt Endret 6. mars 2007 av epifant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå