Minigud Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Heisann det har seg sånn at jeg har tenkt til å bestille domene samt webshop for en bedrift og lurer på hvor jeg burde gjøre dette? Er det annerledes å bestille for bedrifter? Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Heisann det har seg sånn at jeg har tenkt til å bestille domene samt webshop for en bedrift og lurer på hvor jeg burde gjøre dette? Er det annerledes å bestille for bedrifter? Takk for alle svar! 8085403[/snapback] Har bare gode erfaringer med Domeneshop. www.domeneshop.no Lenke til kommentar
r00lfi Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 domeneshop.no har bare gode erfaringer med de. :-) Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Broren min har kjøpt domene hos One.com nå nylig. Det gikk fort, enkelt og det var billig. Han annbefalte meg til å handle domene der. Lenke til kommentar
Stinmaker Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 www.one.com anbefales har to domener der og ingen problemer, veldig rask levering også. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Anbefaler godaddy.com for ikke .no-domener. Halve prisen, mye mere for penga og flere muligheter, bla. epost. Edit: godaddy.com er svært annerkjent for de som ikke kjenner dem. domeneshop.no for .no, er enig i det. Endret 6. mars 2007 av Panter Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 domeneshop.no har bare gode erfaringer med de. :-) 8093114[/snapback] Helt enig. Jeg har to domener på Domeneshop (har hatt de i flere år nå), og har også bestilt alle domenene til jobben der. Har også flere e-postkonto fra Domeneshop tilknyttet de forskjellige domenene, og de er dønn stabile og har aldri opplevd nedetid. Flere av mine kamerater har også årelang erfaring med Domeneshop, og har aldri opplevd noe negativt. Domeneshop er også i Norge, og de gangene jeg har trengt support til et eller annet har jeg fått raskt svar. Hadde tilbyder fra utlandet før, og det var til tider meget vanskelig å ordne opp i ting på grunn av dette. Skriver altså min anbefalning om Domeneshop på bakgrunn av årelang erfaring både med stabilitet, seriøsitet, kundeservice og priser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Har oxo mine domener hos domeneshop, fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå