Gå til innhold

Windows Live Messenger - Fryser heletiden

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg bruker windows live messenger, versjon 8.1, build 8.1.0178.00.

Problemet er at hver 10 sekund, så fryser msn, å jeg kan ikke åpne noen av samtalene mine, eller noe. Pcen fungerer helt normalt. Jeg kan åpne filer, surfe, høre på musikk, bytte sang, starte .exe filer, chatte på irc, men msn står stille. På oppgave behandling står det at msn ikke svarer, men om jeg venter i 30 sekunder, så kommer den seg igjen. Dette skjer heletiden, å jeg begynner å bli rimelig lei. Noen som vet hva feilen kan være? Har aldri opplevd dette før.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

Problemet er at hver 10 sekund, så fryser msn, å jeg kan ikke åpne noen av samtalene mine, eller noe. Pcen fungerer helt normalt. Jeg kan åpne filer, surfe, høre på musikk, bytte sang, starte .exe filer, chatte på irc, men msn står stille. På oppgave behandling står det at msn ikke svarer, men om jeg venter i 30 sekunder, så kommer den seg igjen. Dette skjer heletiden, å jeg begynner å bli rimelig lei. Noen som vet hva feilen kan være? Har aldri opplevd dette før.

8085395[/snapback]

Dette problemet har jeg og, alle msn vinduene blir helt hvite mens alt annet fungerer ypperlig.. Helt utrolig irriterende! Hos meg tar det ofte lenger tid enn 30 sek da, noen som har en løsning?

Lenke til kommentar
Hei,

8085395[/snapback]

Dette problemet har jeg og, alle msn vinduene blir helt hvite mens alt annet fungerer ypperlig.. Helt utrolig irriterende! Hos meg tar det ofte lenger tid enn 30 sek da, noen som har en løsning?

8102160[/snapback]

Jeg fant løsningen på problemet med en tilfeldighet. Jeg installerte Service Pack 2. (oppgraderte fra SP1), og da pcen bootet opp etter installasjon, så sto det; "Reparer Windows Live Messenger". Å vips, problemet var løst.

Lykket til. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...