MrL Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Er det på noen måte man kan reparere Vista uten å miste filene eller instillingene sine? Sidebaren min er "ødlagt" og media player vil ikke starte, Internet explorer vil ikke gå inn på hotmail, eller åpne popups. Så finnes det noen måte å reparere disse problemene, eller hele vista? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Kjenner ikke Vista, men ettersom dette er en funksjon i Windows XP er jeg rimelig sikker på at det finnes i Vista også. Sett inn cden og se hva du får som alternativer. Alternativt boot fra cden. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Er det på noen måte man kan reparere Vista uten å miste filene eller instillingene sine? Sidebaren min er "ødlagt" og media player vil ikke starte, Internet explorer vil ikke gå inn på hotmail, eller åpne popups. Så finnes det noen måte å reparere disse problemene, eller hele vista? 8085279[/snapback] Vet at det går ann og reparere vista. Når du booter ifra vista DVDen så kan du velge mellom å innstalere og reparere. Om du beholder innstillinger er jeg ikke sikker på, men jeg ville anbefalt og lagt en partisjon der du kan legge alle personlige filer du ikke vil miste og deretter legge inn en helt ny versjon av vista med helt formatert disk. Måtte selv gjør det idag etter at vista va krøll. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg lurer også på dette, om filene forsvinner osv. Lenke til kommentar
lilleninni Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Er det på noen måte man kan reparere Vista uten å miste filene eller instillingene sine? Sidebaren min er "ødlagt" og media player vil ikke starte, Internet explorer vil ikke gå inn på hotmail, eller åpne popups. Så finnes det noen måte å reparere disse problemene, eller hele vista? 8085279[/snapback] Vet at det går ann og reparere vista. Når du booter ifra vista DVDen så kan du velge mellom å innstalere og reparere. Om du beholder innstillinger er jeg ikke sikker på, men jeg ville anbefalt og lagt en partisjon der du kan legge alle personlige filer du ikke vil miste og deretter legge inn en helt ny versjon av vista med helt formatert disk. Måtte selv gjør det idag etter at vista va krøll. 8085301[/snapback] Jeg måtte reparere Vista rett etter jeg innstallerte den. Etter install-sekvensen og restart, funket plutselig ingenting, og jeg fikk bluescreen. Måtte gjøre en helt ny clean install. Mulig dette er tilfeldig, men jeg ville ikke gamble på å få beholde alt av filer, man bør nok ta backup av det man vil beholde over til en annen partisjon, eller helst en annen HD... lilleninni Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå