Korka Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg skal kjøpe meg en pc til sommern til spilling av wow og diverse spill... Har fått litt hjelp før og lurer på om denne pc'en er kompatibel og at den sikkert funker bra! https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=41332 har dere mer forslag er det bare og henge på! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Skal du ikke kjøpe før sommeren får du vente med planleggingen til da. Priser vil fluktuere og nye produkter vil komme. Tenker da spesielt på skjermkort med DX10. Forøvrig anbefaler jeg mer diskplass og mer internminne. Kabinett er smakssak. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 budsjett ligger på 5500 kr da så vil ikke ha altfor dyre komponenter! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 budsjett ligger på 5500 kr daså vil ikke ha altfor dyre komponenter! 8085354[/snapback] Men til sommeren faller sannsynlig maskinen vesentlig i pris.. Lenke til kommentar
Pollux Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Ser du har valgt strømforsyning i tillegg til den som følger med i kabinettet. Det er ikke nødvendig, men skjønner om du ville ha ett bedre alternativ. X-Gear PSU er ikke det mest stabile i denne verden til spillemaskin, kanskje du skulle valgt en litt kraftigere sak... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå