Xneon Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 hey.. skal festen i switch jeg har tatt ut av boksen sin og da lurer jeg på om noen har no tips til hvordan jeg kan feste denne i pci plassene på kabinettet.. no tips?? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 En plate du skrur fast kan jo være en løsning. Evt. så har du jo klassikerene strips og teip. Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hva slags switch er det snakk om her? en "wannabe router" ? eller er det en switch som i bryter ? Lenke til kommentar
Xneon Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 det er en nettverks switch..... Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 "wannabe router" Hæ? 8085238[/snapback] Hvis du går i nettverks delen av forumet ligger det litt info om dette Ruter: "En ruter filtrerer trafikken over nettverket og er derfor ikke like rask som en svitsj. Ofte brukes rutere for å koble et nettverk opp mot Internett."Ruteren er altså ett knutepunkt for det lokale nettverket og for nettverkets tilgang til omverdenen. Svitsj: "En svitsj brukes til å koble sammen flere nettverkssegmenter, ofte av forskjellige hastigheter (10/100/1000). En svitsj kan, i et belastet nettverk, gi en stor ytelsesforbedring i båndbredden." Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg vet da godt forskjellen på en router og en switch, derfor lurer jeg på hvorfor du lurte på om det var en bryter eller en "wannabe router". Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg vet da godt forskjellen på en router og en switch, derfor lurer jeg på hvorfor du lurte på om det var en bryter eller en "wannabe router". 8085725[/snapback] Jeg lurte på om det var en "wannabe router" eller bryter fordi trådstarter ga en meget dålig forklaring på hva han ville gjøre med hva. - Diddern Lenke til kommentar
Xneon Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 hmmm det blir vanskelig selv med teip å strips.. noe annet?? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 For eksempel en metallplate? Er du villig til å skjære eller lage hull i switchen og kabinettet? Hvis du ikke er det, blir det nok vanskelig. Har du tilgang på verktøy? Lenke til kommentar
Xneon Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 ikke det at jeg vil lage hull i kabinettet men kan sikkert gjøre noe med switchen... og ja jeg har tilgang til verktøy... så hav kan jeg gjøre med routeren uten å ødelegge no?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå