Gå til innhold

xbox 360 eller ps3? klarer ikke å besteme meg :S


Anbefalte innlegg

Jeg ville gått for PS3...Maskinene kan vel ikke sammenlignes da de har så utrolig mye forskjellige spill, ta en titt og se på kommende titler. Er ikke uenig i at xbox360 er best i dag. men etter og ha kjøpt xboxen hd-dvd ad-on og alt ekstrautstyret føler du kanskje at du sitter med en litt dårligere "pakke" enn det PS3 er. Har selv 360, og for og få den til og kunne matche med PS3 må du jo tross alt ut med Xboxen (2999) HD-dvd ad on(1699) Wireless network adaptor (699). Det blir fort penger av det for og si det sånn...så hvis du har planer om og kjøpe disse tingene, ville jeg heller gått for PS3...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ville gått for PS3...Maskinene kan vel ikke sammenlignes da de har så utrolig mye forskjellige spill, ta en titt og se på kommende titler. Er ikke uenig i at xbox360 er best i dag. men etter og ha kjøpt xboxen hd-dvd ad-on og alt ekstrautstyret føler du kanskje at du sitter med en litt dårligere "pakke" enn det PS3 er. Har selv 360, og for og få den til og kunne matche med PS3 må du jo tross alt ut med Xboxen (2999) HD-dvd ad on(1699) Wireless network adaptor (699). Det blir fort penger av det for og si det sånn...så hvis du har planer om og kjøpe disse tingene, ville jeg heller gått for PS3...

8111542[/snapback]

Utrolig mye forskjellige spill vil jeg vel ikke påstå at det er. Ser vi litt frem i tid vil det riktignok bli en større forskjell i spill enn det det er nå, men fortsatt så er det mange store tittler som kommer til begge plattformene.

 

Når det gjelder Blu-Ray/HDDVD så er det faktisk ikke alle som er interesert i dette (ikke ennå mens formatkrigen raser ihvertfall). For å få full glede av HD-formatene betyr det at mange også må investere i en TV til 20 000. Jeg har ikke noen planer om å skaffe meg HDDVD-spilleren til 360, og dermed sparer jeg 3000 laken.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ja, den har en hybrid GPU som støtter en mellomting mellom DX9 og DX10, den støtter noen av teknologiene i DX10.

8089310[/snapback]

Skreddersydd mener jeg er et bedre ord. Den går over DX10 med MEMEXPORT, men er under DX9 SM3.0 med manglene FP16 blending. DX10 er uansett mye om utbedring av problematikk som er forbeholdt PC.

Lenke til kommentar

Jeg har lyst på enten X360 eller PS3, men har ikke råd til begge (mest sannsynlig ikke til PS3 alene med det første, selv om jeg selger PS2'en), og må derfor velge en. AKkurat nå heller jeg mot X360 fordi den har flere spill som jeg liker/har lyst på enn PS3, inkludert de som kommer i framtiden... det eneste spillet jeg akkurat nå kunne tenkt meg på PS3 er SOCOM, men det var jo også en liten skuffelse da jeg kjøpte det i fjor...

Lenke til kommentar

X360 eller PS3? Vent den av litt, det skal jeg gjøre. Hadde innstilt meg på X360 men så ser jeg det kommer flere titler for øyeblikket til PS3 som heller mot meg enn til X360, men så har X360 Alan Wake som ekslusiv samt at GTA 4 kommer og på PS3. Det som heller for min del er GT5, samt at jeg har en PS2 fra før av og 2 av mine absolutt favoritter til den konsollen er ekslusive til Sony. God of War og Shadow of the Colossus.

 

Jeg venter litt med innkjøpet en stund til, om PS3 kommer med et tilbud til sommeren eller til Jul er det ikke usikkert at jeg investerer den veien.

 

Er tunge saker å velge i dag.

Lenke til kommentar
Må si jeg var mer og mer usikker selv, det som gjorde at jeg nå skal vente på PS3 var home og Little Big Planet. I tillegg har X360 ikke så mange spill i sjangeren som jeg liker, men kunne nok uansett kost meg med f.eks. GeoW.

8202431[/snapback]

 

Det ender vel opp med X360 og PS3 til slutt, begge har i alle fall sine gode spill som er ekslusive.

 

Hm, tro om jeg skal søke staten etter "Kunst stønad" for investering av "kunst midler" :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...