Gå til innhold

xbox 360 eller ps3? klarer ikke å besteme meg :S

Anbefalte innlegg

Generelt sett så er GeOW sett på som et bedre spill enn Resistance, men det er vel en smakssak.

GeOW slår resistance grafikkmessig, og single player delen er vel bedre selv om begge er gode. Ser også over alt at gears får bedre.

Men det skal sies at resistance sin online del er veldig bra.. og blir stadig bedre.. er også annonser mer stæsj på vei =).

Vet også at VF5 ikke er ekslusiv, men den er det sålenge det varer .. 1/2 år eller hvor lenge det er til det kommer på 360.

Men jeg stopper her :p

Håper du får mye morro med 360'en trådstarter.. noe jeg er sikker på du får :)

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er rimelig usikker faktisk. Men om det kommer i år, ville det trolig blitt veldig nærme slutten av 2007. Så det er jo lov og håpe :p

Hehe, det er alltid like kos når man skal kjøpe seg noe nytt! Man blir sittende og fange opp all mulig informasjon om tingen. Er iallefall sånn jeg blir :p

Lenke til kommentar
hmm, okei :D

da blir det xbox 360 snart :)

gleder med til forza 2 kommer :p

men hvilket spill anbefaler dere at jeg kjøper først?? er ikke noe rpg fan. mere action og bil ;)

8085213[/snapback]

HAHA! TABBE!! :p

Nei, bare tuller... Med tanke på at det var tre spill du var intressert i (Killzone 2, Gears of War, og Forza 2) og bare ett av spillene du skulle ha er ute på markedet nå så kan du sikkert gå for 360, selv om jeg liker spillene til PS3 bedre. :p

Aller først må du kjøpe Killzone 2.. hehe.. nei, kjøp det spillet som er i butikken du.. :)

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

Noen forskjeller vil vel kanskje være der, ettersom grafikk kortene du kjøper til datamaskinen din holder seg jo mye mer ajour enn GPU'en til 360.

Men allikevel tror jeg det blir en fin grafisk affære på 360'en. Og som du sier ja, (vet ikke så veldig mye om det) så har Xbox 360 noen elementer av DX10. Så vi vil vel se noen av disse i bruk ved Alan Wake ;D

Lenke til kommentar

Man trenger ikke være redd for at Ps3 skal få for lite eksklusive titler.

Based on data from Screen Digest, the report places Sony as the third most resourced games software publisher in the world, stating that “Sony Computer Entertainment Studios employs some 2,200 developers across 14 different studios… it has more programmers, artists, audio technicians and designers than Microsoft and Nintendo combined.

Kilde

Men til trådstarter, du burde gå for en xbox 360, så kan du jo spare til ps3 og kjøpe den når Killzone kommer ut. Og du får følge med på hvilke andre perler som kommer til ps3 ;)

Lenke til kommentar

Trådløse mottakeren microsoft leverer er det ingen klage på :p nok av lagg frie omganger på Live. Og ja, du kan dele internett tilkoblingen via PC ;)

Har ikke hatt noen slags problemer da jeg koblet 360'en min gjennom min bærbare datamaskin før ;) Og hvis du skal laste ned, så er det omtrent ingen problemer, med mindre du har en kjip firewall og får Strict NAT.. er noen som møter på problemer da..

Lenke til kommentar
hehe, kommer til og skaffe meg 12mnd abb. på gold ;)

men trneger man en stor linje for å spille over live uten lagg?

og hvilke spill har coop ?:p

8086239[/snapback]

Hvor rask linje har du da?

Spill med coop:

Gears of War

GRAW 1 og 2

Crackdown

Splinter Cell: Double Agent

Rainbow Six Vegas

Saints Row (har en lags coop mode)

Sikkert fler spill også, men de der er de eneste jeg kom på i farten.

Lenke til kommentar
har en 3mbit down og 500kbit up

altså 3mbit telenor linje ;)

vegas er en titel jeg har venta på ja ^^

crackdown er det noe bra?

vet at det er et ganske så nytt spill men, noen må da vel har prøvd det ? :p

8087776[/snapback]

Da skal du nok klare deg fint! :)

Crackdown er ganske moro ja. Jeg synes selv det er morsomt å hoppe rundt fra hustak til hustak :) At du får tilgang til Halo 3-beta når du kjøper Crackdown, er bare en bonus. Men Crackdown er absolutt et bra spill.

Lenke til kommentar

hovedtingen jeg skal bruke xbox live til er og laste ned demor og stuff. er ikke så gla i online gaming, bare vis det er aka cs/bf style. eller coop da :)

8087740[/snapback]

Det sa jeg også før jeg gikk til anskaffelse av 360'n. Nå føler jeg at en konsoll ut en skikkelig onlinedel blir som en PC uten internettilgang, dvs mer eller mindre ubrukelig :p

Og liker du cs og co-op så Rainbow Six egentlig det eneste du trenger, det gir deg begge deler. Også kommer GRAW 2 denne uken ( :dribble: ), men før du går til innkjøp av den så kan laster du ned SP og MP demoen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...