Bear^ Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 skjønner ikkje korleis ein kan velge ein konsoll framfor den andre.. ein må ha begge to.. 360: med halo3, forza2, alan wake, bioshock, mass effect, gears of war, ps3: metal gear solid, GT5, killzone2, formula one, motorstorm, eight days, final fantasy, heavenly sword , the getaway, og super rub-a dub.. viss dette ikkje er nok til og kjøpe begge så vet ikkje eg.. 8085766[/snapback] Jeg er ikke av den heldige som driter forgyllet bæsj akkurat så for min del må jeg velge det ene eller det andre. Men valget blir bare vanskeligere og vanskeligere, spesielt med tanke på GT5. Om Sony så kommer med God of War 3 og Shadow of the Colossus 2 må jeg bures inne og nektes å møte kreditkorte mitt de neste 2 måndene mens jeg blir hjernevaska for å glemme PS3. Lenke til kommentar
Winniee Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) hei,skal ha meg en konsoll løpet 2-3ukers tid men klarer ikke og besteme meg for 360 eller ps3. hovedintressen min er spill som killzone 2,gow,splinter cell og forza.. men problemet er jo at killzone er til ps3 og gow er til 360 sammen med forza.. men hvilken konsoll tror dere gir mest spill underholding for pengene? 8085103[/snapback] Om du skal ha konsoll i løpet av en 2-3 uker bør du seriøst vurdere 360, synes ikke PS3 prisen kan forsvares i skrivende stund.. Slenger meg på som de andre her og sier at 360 nok er det beste alternativet. Men det kommer vel mest ann på hvilken type spill du er ute etter, 360 har de mer hardcore spillene, PS3 går inn i midten med en fin blanding av mange morsomme fest spill samt et par mer krevende spill, mens Wii er på andre siden av skalaen med de mer sosiale gøy gøy spillene! 360 - nerd, PS3 - fest og basar, Wii - barn ..Selv har jeg 360 Endret 5. mars 2007 av Winniee Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 ja søren, eg glemte jo god of war 3 og collosus... enda nokre grunna.. Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 360 - nerd, PS3 - fest og basar, Wii - barn 8085792[/snapback] Auda, forbered deg på hatmail og flames. Men ot, synes 360 er det beste kjøpet for øyeblikket. Når det gjelder PS3 tror jeg det er lurest å sitte litt på gjerdet, se hva som skjer med konsollen over sommeren og så evt kjøpe etter en prisreduksjon eller to. Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 Når det gjelder PS3 tror jeg det er lurest å sitte litt på gjerdet, se hva som skjer med konsollen over sommeren og så evt kjøpe etter en prisreduksjon eller to. 8085855[/snapback] Fordi det er så smart å kjøpe XBox360 rett før den beryktede Zephyr-modellen med 120GB HDD og HDMI kommer? Lenke til kommentar
freke Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 Når var det slipp dato på den igjen? Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 Med en 360 vet du iallefall for det meste hva du får av spill, infrastruktur, etc. Ingen av de tilleggene faller inn i kategorien ting du ikke kan leve uten. Føler ennå at PS3en har en del områder å bevise seg på fortsatt. Og så har du selvfølgelig prismomentet i tillegg. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 da var det bestemt kjøper xbox 360 med gow + splinter cell eller rainbow six følger det med en mnd prøvetid på xbox live? 8085557[/snapback] Det gjør det vettu Lenke til kommentar
MaKo0 Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) følger det med en mnd prøvetid på xbox live? 8085557[/snapback] Iallefall i Premium pakken følger det med 1 mnd gold, når du registrerer silver abbo. ditt! Vet ikke helt åssen det fungerer, mulig det følger med uansett. Silver: Kan laste ned demoer/acrade spill osv fra Live Marketplace Gold: Samme som silver, pluss du kan spille dine spill over nett Endret 5. mars 2007 av Makorsen Lenke til kommentar
Amored Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 følger det med en mnd prøvetid på xbox live? 8085557[/snapback] Iallefall i Premium pakken følger det med 1 mnd gold, når du registrerer silver abbo. ditt! Vet ikke helt åssen det fungerer, mulig det følger med uansett. Silver: Kan laste ned demoer/acrade spill osv fra Live Marketplace Gold: Samme som silver, pluss du kan spille dine spill over nett 8086142[/snapback] Følger med uansett. Jeg kjøpte Core. Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 hehe, kommer til og skaffe meg 12mnd abb. på gold men trneger man en stor linje for å spille over live uten lagg? og hvilke spill har coop ? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Ps3 kommer 23 mars i europa. Jeg har importert ps3 og er i hvertfall kjempefornøyd. Selv om mange er uenige så er MIN mening at ps3 allerede har flere må ha spill enn 360. Dvs. Virtua Fighter 5 og resistance mot 360 sitt gears of war. I morgen kommer motorstorm som fører ps3 opp i en 3-1 etter mine preferanser. Så er det mange "must-have" titler på vei i år (se ps3 exclusives tråden). Er ikke så rart mange roper xbox her.. når det er kanskje 5 stk på forumet som i det heletatt har tatt i en ps3. Men sånn er livet. Å vente til begge er ute eller få testet de begge før du tar valget er ikke dumt. Se også hvilke tilter som kommer til hva og mål dem mot dine favorittsjangere så bør det være greit å ta et valg. PS! Er penger et problem så er kanskje ikke ps3 løsningen innen 2-3 uker for den koster jo da det dobbelte =) Endret 5. mars 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 360 - nerd, PS3 - fest og basar, Wii - barn 8085792[/snapback] Auda, forbered deg på hatmail og flames. 8085855[/snapback] Barnet i meg trenger underholdning også Fremdeles vondt i begge overarmene etter boksekamp mot min 10 årige lillebror på lørdag. Stillingen endte 2-2 Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 Dvs. Virtua Fighter 5 og resistance mot 360 sitt gears of war. 8086255[/snapback] Virtua Fighter 5 kommer jo også til X360. Og har vel sikkert en skikkelig onlinedel også Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 Ps3 kommer 23 mars i europa. Jeg har importert ps3 og er i hvertfall kjempefornøyd. Selv om mange er uenige så er MIN mening at ps3 allerede har flere må ha spill enn 360. Dvs. Virtua Fighter 5 og resistance mot 360 sitt gears of war. I morgen kommer motorstorm som fører ps3 opp i en 3-1 etter mine preferanser. Så er det mange "must-have" titler på vei i år (se ps3 exclusives tråden). Er ikke så rart mange roper xbox her.. når det er kanskje 5 stk på forumet som i det heletatt har tatt i en ps3. Men sånn er livet. Å vente til begge er ute eller få testet de begge før du tar valget er ikke dumt. Se også hvilke tilter som kommer til hva og mål dem mot dine favorittsjangere så bør det være greit å ta et valg. PS! Er penger et problem så er kanskje ikke ps3 løsningen innen 2-3 uker for den koster jo da det dobbelte =) 8086255[/snapback] Det kommer vel og veldig mye ann på hva man er ute etter av spill. For min del frister liksom ikke helt alle ekslusive titlene til PS3 noe særlig, ser man bort fra GT5 som frister innåtihampen men det kommer ikke før en stund. Samt at X360 har en mer rafinert løsning ettersom den har vært en stund og dermed blitt mer testet av kundebasen og har dermed flere fungerende muligheter enn PS3, som mangler det (deriblant en like god online del som Xbox Live). Ikke misforstå meg nå, i tiden blir nok sikkert PS3 en god konsoll, men synes ikke per lansering at konsollen holder noe god standard som gjør at jeg i alle fall må ha den. Venter heller til de ekslusive titlene ligger for døren og omtalene forteller om det faktisk er verd å spille dem, selv om de er ekslusive. Er ikke en regel som sier at alle ekslusive titler blir automatiske gode titler, det får tiden vise. Men på X360 har de ekslusive titler som er blitt omtalt og som har fått god omtale, mens det derimot er usikkert på PS3 (ser man bort fra f.eks Resistence som har fått god omtale). Jeg venter den heller av og ser om de titlene som blir ekslusive til PS3 holder mål eller om de ramler av lasset. 360 - nerd, PS3 - fest og basar, Wii - barn 8085792[/snapback] Auda, forbered deg på hatmail og flames. 8085855[/snapback] Barnet i meg trenger underholdning også Fremdeles vondt i begge overarmene etter boksekamp mot min 10 årige lillebror på lørdag. Stillingen endte 2-2 8086276[/snapback] Egentlig trenger alles barn litt "lakkering" en gang i blant. Personelig driter jeg i hva folk titulerer meg som, jeg er barnslig av natur så, må vel det om man skal være god onkel Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) tidus2k4 360 får også virtua fighter 5 EDIT: så at DP Rusher kom før meg Endret 5. mars 2007 av doffen45 Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 Linja har ikke Så mye å si, viktigere at du har kompitabel router ettersom det byr fort på problemer. Oblivion er et must hvis du ikke har spilt det. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Selv om mange er uenige så er MIN mening at ps3 allerede har flere må ha spill enn 360. Dvs. Virtua Fighter 5 og resistance mot 360 sitt gears of war. I morgen kommer motorstorm som fører ps3 opp i en 3-1 etter mine preferanser. Så er det mange "must-have" titler på vei i år (se ps3 exclusives tråden). 8086255[/snapback] Virtua fighter 5 kommer til X360 også, så den faller litt i grus. Generelt sett så er GeOW sett på som et bedre spill enn Resistance, men det er vel en smakssak. PS3 har en del eksklusiv titler, men X360 har like mange (hvis ikke flere), alt i alt så er dette en smakssak. Edit : Bah, for sent ut ang VF5 Endret 5. mars 2007 av savitri Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 Ser at du har tatt et valg da synes jeg du skal kose deg resten av våren. Jeg har PS3 og X360, men synes at de kommende titlene på PS3 skuffer i forhold til hva jeg forventet. Fra da jeg hørte ryktet om ps3 for noen år siden, til den ble utgitt, hadde jeg gledet meg iherdig til hva som kom til og bli deres neste monster! Tragedien begynte vel når WWL ikke var et faktum lenger Men selvfølgelig, smak og behag, jeg er ikke noe glad i final fantasy eller de spillene. Eneste grunnene til at jeg kjøpte ps3 etter og ha sett hvilke spill som kommer må være MotorStorm, GT 5 og Mgs4, ingen av de har jeg enda heller :/ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 Dvs. Virtua Fighter 5 og resistance mot 360 sitt gears of war. 8086255[/snapback] Virtua Fighter 5 kommer jo også til X360. Og har vel sikkert en skikkelig onlinedel også 8086434[/snapback] Faktisk har ikkje VF5 på 360 noen online del det heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå