Gå til innhold

xbox 360 eller ps3? klarer ikke å besteme meg :S


Anbefalte innlegg

hei,skal ha meg en konsoll løpet 2-3ukers tid :D men klarer ikke og besteme meg for 360 eller ps3.

 

hovedintressen min er spill som killzone 2,gow,splinter cell og forza..

 

men problemet er jo at killzone er til ps3 og gow er til 360 sammen med forza..

 

 

men hvilken konsoll tror dere gir mest spill underholding for pengene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

XBox vil nok gi mest valuta for penge i laaang tid fremover. Ikke bare fordi den er halvparten så dyr, men fordi den har over et års forsprang på PS3. PS3 vil nok ikke komme med skikkelig gode titler (Resistance og Motorstorm er sikkert morsomme de, men blir sansynligvis knust av kommende PS3-spill) før juletiden, tidligst. Innen den tid har den sikkert sunket i pris og. Har du planer om å spille online, er det ingen tvil om at 360 er maskinen for deg.

Lenke til kommentar

Jeg valgte Xbox 360, konkurrenten var aldri i tankene en gang. Grunnen? Spillene. Det er nettopp spillene du bør tenke på og ha i fremste rekke når du skal handle en ny konsoll. I tillegg til at jeg interesserer meg for svært få av de (få gjenværende) Sony-esklusive spillene, liker jeg ikke Playstation-kontrollen. Rumble er også en viktig faktor (selv om det kan bli fikset snart). Dessuten skal man ikke putte under dyna at Xbox Live er en mye mer gjennomført og bedre onlinetjeneste enn Playstation Network er nå. :)

Lenke til kommentar

Her blir det sikkert en liten krig etterhvert. Mange STORE fanboys her. Uansett, jeg er IKKE fanboy, og jeg har begge maskinene. Pr. dags dato er 360 helt klart det beste valget. Der er det mange gode spill og flere på vei. Mange spill som kommer på PS3 kommer jo også på 360. Jeg synes også at LIVE delen fungerer mye bedre på 360. Og det er jo litt moro med gamerpoint (for de som er intressert i det).

Lenke til kommentar

Har bare Xbox 360 og Wii jeg så jeg kan ikke si så mye om PS3.

Liker godt bilspill jeg også :)

 

Anbefaller Forza 1 som er til Xbox 1, men det kan spilles på 360. Kjempe bra spill!

 

Om du ser etter et bra bilspill til 360 er nok Forza 2 det beste valget, men PGR3 og Test Drive Unlimited er også to kjempe gode spill i serien.

Liker best sistnevne selv ;)

Lenke til kommentar

På nåværende tidspunkt hadde jeg valgt en X360 fremfor en PS3. X360 er billigere, har mer gjennomtenkte løsninger ettersom den har vært her 1 år lengere, et bredere spillbibliotek og bredere støtte med tanke på ekslusive titler.

 

PS3 synes jeg for tiden er for dyr som spillkonsoll med tanke på hva du får. Men er definitive titler som kan være verd å se på PS3 som f.eks GT5 og når det kommer, God of War 3. Håper og en oppfølger til Shadow of the colossus på PS3 samt en oppfølger til Fahrenheit. Da er jeg solgt, syntes Fahrenheit, til tross for flerplatform, passet godt på PS2.

 

Men nå var det litt offtopic. Tror du får det kos med X360 til en hyggeligere pris, men kan være verd å holde øynene åpen i fremtiden og se hva som skjer på PS3 og om den dropper i pris, innvestere i den når de ekslusive titlene på den begynner å komme.

Lenke til kommentar

et offtipic spm..

 

tenkte og kjøre xboxen på pc skjermen. den støtter 720P. blir det samme kvalitet som en 42" lcd tv i samme oppløsing? bare i mindre størrelse fysisk.

 

har en 19" crt skjerm også og den klarer jo 1080P blir det bedre bilder på den enn med den billige 17" lcd skjermen jeg sitter på nå?

Lenke til kommentar

skjønner ikkje korleis ein kan velge ein konsoll framfor den andre..

 

ein må ha begge to..:)

 

360:

med halo3, forza2, alan wake, bioshock, mass effect, gears of war,

 

ps3:

 

metal gear solid, GT5, killzone2, formula one, motorstorm, eight days, final fantasy, heavenly sword , the getaway, og super rub-a dub..:p

 

viss dette ikkje er nok til og kjøpe begge så vet ikkje eg..:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...