mandela Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Min nokia 6230i har sluttet å huske klokken når jeg tar ut batteriet og setter det inn igjen. Før var det ikke noe problem. Er det minibatteri i mobilen som tar seg av klokke & dato og har den tatt kvelden eller er det sw issue? Endret 5. mars 2007 av mandela Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Minibatteriet sannsynligvis. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 så det finnes et minibatteri i den telefonen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hvis den har husket klokke før - så er det naturligvis et batteri i telefonen. Men det er neppe utbyttbart.. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg også sliter litt med det der, desverre Synd minnekortet absolutt skal være så godt gjemt ... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 ja, det er med dette problemet oppsto, hyppig fjerning av telefonenes batteri for å ta minnekortet inn og ut. noen forslag til løsning? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Det er sannsynligvis ikke noe batteri, men en kondensator som holder på strømmen, og din har vell sannsynligvis tatt kvelden. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 ja, det er med dette problemet oppsto, hyppig fjerning av telefonenes batteri for å ta minnekortet inn og ut. noen forslag til løsning? 8085746[/snapback] Armbåndsur, egentlig. Tviler på at det er noe som er verdt å reparere, om det ikke står nærmest om liv ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå