nimka Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Først sluttet alle 4 sentrallåsene å virke. Det er kun bakluka som virker med fjernkontrollen. Nå funkerer ikke knappen som skal åpne lokket slik at jeg får fylt drivstoff. Det er kun få liter igjen før tanken er tom. Det aller verste er at det er x'antall uker med ventetid for å komme inn på et verksted. Hvordan kan jeg få lurt inn noen liter med diesel uten å knuse for mye? Hilsen en noe frustrert Passat-eier Lenke til kommentar
turbogirl Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Skal ikke fortelle deg om disellokket jeg nei. Men det høres ut som vakumslangen framover har løsnet og falt av på sentralåsen din:) Kan være flere faktorer men dette er noe jeg tro:) Håper du finner ut av disellokket:) Lenke til kommentar
Peter_B Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Bare kjør innom et verksted så fikser de så du får fyllt.Du kan jo prøve å løsne trekket inne i bilen bak tanklokket selv å koble ut driveren. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Slike ting burde på 1 pri hos Møller. Men på en annen side er det så mye tull med VAG produkter at jeg ikke er helst sikker på om en ubruklig VW er nok til å få hjelp. Prøv heller et uavhengig verksted Lenke til kommentar
nimka Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Takk alle for nyttige svar Jeg var innom Meland auto i morges. De flyttet på driveren (låsekassen - nå vet jeg hva du mente Peter_B). Videre koplet de til en maskin som kunne lese feilmeldinger. Det var en lang rekke av de. Sansynligvis som følge av manglende strøm på en sentral enhet som er lokalisert i gulvet på førersiden. Ja, riktig den er utrolig utsatt for drukningsulykker. En noe mindre sansynlig feil er sentrtallåsen på førersiden. Men siden drivstofflokket heller ikke kan åpnes, så holder vi en knapp på den sentrale enheten. Så for å oppsummere: turbogirl Låsene på min bil er ikke drevet av vakum. Takk like vel. Jeg har nå utvidet min horisont betydelig. Jeg fikk fylt på 55 liter med diesel, som skal rekke til 19. mars da jeg skal ha bilen inn for reperasjon. Jeg ble 406,- kroner fattigere. Men jeg kan bruke bilen for å hente barna på SFO Redigert Den sentrale enheten er godt kapslet inn, det er derimot ikke kontaktene og ledningene som da pga. fuktighet hadde begynt å irre. Ja ja. Nå virker alt om enn så lenge Endret 20. mars 2007 av nimka Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Blir spennende å se om tanken rekken til da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå