Ac-Cobra Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Fikk Elkjøp-avisa i dag og de har dem Aopen 48*12*50 retail(i fargeeske :smile: m/software) til 495,- Noe den ikke takler? Broren min har Lite-on og det er en bra brenner det, eneste er at den bråker litt. Spesielt skuffen...det treskeverket. :smile: BTW..tilbudet gjelder fra 09.12, så de garanterer vare i 3 dager. Hilsen @c-Cobr@ Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 10. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2002 Blei mykje fram og tilbake no, men eg fann ut at det beste var å bestille brennaren hos ps data. Berre frakta er jo nesten 100 kr billigare....:smile: Dessuten hadde brennaren 8 mb buffer, noke som ikkje er ei ulempe akkurat....:smile: Ole Lenke til kommentar
vegge Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Quote: Den 2002-12-10 17:24, skrev Ac-Cobra:Fikk Elkjøp-avisa i dag og de har dem Aopen 48*12*50 retail(i fargeeske :smile: m/software) til 495,-Noe den ikke takler? Jeg har personlig bare dårlige erfaringer med Aopen-brennere. De er kresne på plater og jeg har selv sett en av disse dø! Vil anbefale et annet merke. Mon tro hvorfor hardware.no aldri har testet Aopen? Jaja, det er jo ikke sikkert Aopen er så dritt som jeg føler da. Les gjennom understående post og fortell meg at du har lyst å kjøpe Aopen! :smile: Problem med AOpen brenner Har selv en Aopen 20x. Vurderer sterkt å kjøpe ny. Dog fungerer den rimelig bra med SmartBuy-platene fra Komplett.. Hmm. Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Elkjøp har/hadde (vet ikke om det er slutt på det) tilbud på LiteOn 40x til rett under 500,- Så slipper man hvertfall frakta på 100-lappen Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Personlig kjøpte jeg akkurat en Samsung 40x. Dette fordi det var den eneste sorte brenner på lager hos Norek, bortsett fra Plextor jeg ikke ønsket å bruke pengene på denne gangen.. Fornøyd, men støyer for mye er min konklusjon! Kan også nevne at skuffen skrangler for mye. Spesielt sammenligner med LG som er mye bedre på det punktet.. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 10. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2002 Quote: Den 2002-12-10 20:41, skrev MaxCPU:Personlig kjøpte jeg akkurat en Samsung 40x. Dette fordi det var den eneste sorte brenner på lager hos Norek, bortsett fra Plextor jeg ikke ønsket å bruke pengene på denne gangen..Fornøyd, men støyer for mye er min konklusjon! Kan også nevne at skuffen skrangler for mye. Spesielt sammenligner med LG som er mye bedre på det punktet.. Skal bli spennande å sjå korleis støyen er, er litt kresen på akkurat det. På min noverande brennar er ikkje støy problem i det heile, men ein må kanskje rekne med litt meir når hastigheitene blir større. Til han som snakka om Elkjøp sitt tilbud på Lite On, så har eg sjekka det ut og det er sikkert eit bra kjøp. Brennaren min vart to kroner billigare levert hos meg og den har muligheita for å brenne litt raskare(48X) enn Lite On. Lenke til kommentar
M.H Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Hei! Skal og innvistere i ny brenner. Jeg har hørt mye godt om Plextor. Er denne bra? http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=3&GrpID=6&s=pl Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 M.H, syns den plextoren koster mere en den smaker Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Det er med datakomponenter som med alt annet, merkevarer selger, og derfor blir de priset høyt. Men merkevarer har som regel god kvalitet også, det er jo en grunn til at merket ble populært en gang;) Kjøper du f.eks Plextor så betaler du litt for navnet tenker jeg, men også for kvalitet. LiteOn som har fått meget gode omtaler selges billig, sikker pga mindre kjent navn. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 12. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2002 Quote: Den 2002-12-11 00:18, skrev CerveZa_:Det er med datakomponenter som med alt annet, merkevarer selger, og derfor blir de priset høyt.Men merkevarer har som regel god kvalitet også, det er jo en grunn til at merket ble populært en gang;)Kjøper du f.eks Plextor så betaler du litt for navnet tenker jeg, men også for kvalitet.LiteOn som har fått meget gode omtaler selges billig, sikker pga mindre kjent navn. Heilt enig i det som blir sagt her. Sjøl om Plextor er prismessig eit stykke over konkurrentane så betyr ikkje det automatisk at den er tilsvarande mykje betre. Eg har i allefall funne ut at eg skal klare meg med noko anna... Ole Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 12. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2002 Quote: Den 2002-12-11 00:18, skrev CerveZa_:Det er med datakomponenter som med alt annet, merkevarer selger, og derfor blir de priset høyt.Men merkevarer har som regel god kvalitet også, det er jo en grunn til at merket ble populært en gang;)Kjøper du f.eks Plextor så betaler du litt for navnet tenker jeg, men også for kvalitet.LiteOn som har fått meget gode omtaler selges billig, sikker pga mindre kjent navn. Heilt enig i det som blir sagt her. Sjøl om Plextor er prismessig eit stykke over konkurrentane så betyr ikkje det automatisk at den er tilsvarande mykje betre. Eg har i allefall funne ut at eg skal klare meg med noko anna... Ole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå